Δημόσιο

Η Γ.Γ Ενημέρωσης και Επικοινωνίας θα μοιράζει την κρατική διαφημιστική «πίτα»

Η Γ.Γ Ενημέρωσης και Επικοινωνίας θα μοιράζει την κρατική διαφημιστική «πίτα» Η Γ.Γ Ενημέρωσης και Επικοινωνίας θα μοιράζει την κρατική διαφημιστική «πίτα»
Η Γ.Γ Ενημέρωσης και Επικοινωνίας θα μοιράζει την κρατική διαφημιστική «πίτα» Με εποπτεία της Γενικής Γραμματείας Ενημέρωσης και Επικοινωνίας θα ανατίθεντο πλέον τα επικοινωνιακά προγράμματα και δράσεις των φορέων των νομικών προσώπων δημοσίου και ιδιωτικού δικαίου του ευρύτερου δημόσιου τομέα

Συγκεκριμένα μετά και την δημοσίευση της σχετικής Πράξης Υπουργικού Συμβουλίου  η Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας θα ασκεί εποπτεία στα Υπουργεία και τα νομικά πρόσωπα δημοσίου και ιδιωτικού δικαίου του ευρύτερου δημόσιου τομέα, ως προς την εφαρμογή των επικοινωνιακών τους προγραμμάτων και δράσεων.

Σύμφωνα με τις διατάξεις της εν λόγω Πράξης του Υπουργικού Συμβουλίου, η Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας παρέχει, μετά από εξέταση του φακέλου του επικοινωνιακού προγράμματος, με απόφαση του αρμοδίου Υπουργού ή του νομίμου αναπληρωτή του, σχετική έγκριση υλοποίησης αυτού. Σε περίπτωση μη έγκρισής του, η σχετική απόφαση αιτιολογείται ειδικά και περιλαμβάνει προτεινόμενα μέτρα θεραπείας εφόσον τούτο είναι εφικτό. Επισημαίνεται ότι κανένα επικοινωνιακό πρόγραμμα των φορέων, δεν θα υλοποιείται και καμία σχετική δαπάνη δεν εγκρίνεται , εάν προηγουμένως δεν υπάρχει η έγκριση της Γενικής Γραμματείας Ενημέρωσης και Επικοινωνίας .

Σύμφωνα με εγκύκλιο που εκδόθηκε σήμερα όλα τα νομικά πρόσωπα δημοσίου και ιδιωτικού δικαίου του ευρύτερου δημόσιου τομέα πριν από την υλοποίηση επικοινωνιακού προγράμματος άνω των 30.000,00 € θα πρέπει να υποβάλλουν στη Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας :
Φάκελο με τα ποσοτικά και ποιοτικά στοιχεία του προγράμματος (περιεχόμενο, χρονοδιάγραμμα, πόροι, επικοινωνιακές μέθοδοι, πιθανές συνεργασίες με φορείς του ιδιωτικού τομέα και της κοινωνίας των πολιτών, προσδοκώμενα αποτελέσματα)

Επίσης θα πρέπει να υποβάλλουν ηλεκτρονική αίτηση, μετά τη λήψη του σχετικού κωδικού, μέσα από την εφαρμογή «ΠΑΣΙΘΕΑ» από τον ιστότοπο της Γενικής Γραμματείας www.media.gov.gr, για τον έλεγχο των ποσοστώσεων συμμετοχής των Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας.