Επιχειρήσεις

Τα Zara πρωτοπορούν με live streaming shopping

Τα Zara πρωτοπορούν με live streaming shopping
Σε νέο concept επενδύει το Zara προκειμένου να προσελκύσει όλο και περισσότερους καταναλωτές.

Η Zara ετοιμάζεται να επεκτείνει τις live εκπομπές αγορών της στο Ηνωμένο Βασίλειο, την Ευρώπη και τις Ηνωμένες Πολιτείες τον Οκτώβριο, δοκιμάζοντας έτσι ένα νέο concept, το οποίο είναι ήδη εξαιρετικά δημοφιλές στην Κίνα.

Η εταιρία επενδύει σε νέους τρόπους προκειμένου να προσελκύσει τους καταναλωτές της.

Ήδη στην Κίνα προβάλλονται πεντάωρες live εκπομπές οι οποίες μεταδίδονται εβδομαδιαίως από το κινέζικο αδελφάκι του Tik Tok, και έχουν καταφέρει να αυξήσουν τις πωλήσεις των Zara από τον περασμένο Νοέμβριο που ξεκίνησαν.

«Θέλουμε να το μεταφέρουμε στις δυτικές χώρες, όπου η ζωντανή ροή δεν είναι τόσο δημοφιλής...αλλά πιστεύουμε γιατί όχι - από την άποψη της ψυχαγωγίας αυτό είναι σαν μια εξέλιξη», δήλωσε εκπρόσωπος της Zara για την πρωτοβουλία, η οποία αναμένεται να ξεκινήσει μεταξύ Αυγούστου και Οκτωβρίου.

Οι live εκπομπές παρουσιάζουν κινέζικα μοντέλα που φορούν φορέματα Zara, δοκιμάζουν παπούτσια και κοσμήματα.

Περιλαμβάνει επίσης σκηνές πασαρέλας και «παρασκηνιακές» λήψεις μακιγιάζ.

Μια ομάδα 70 ατόμων εργάζεται στην ζωντανή εκπομπή, η οποία μεταδίδεται από έναν χώρο 1.000 τετραγωνικών μέτρων στη Σαγκάη.

Κατά μέσο όρο, οι εκπομπές έχουν προσελκύσει περίπου 800.000 μοναδικούς θεατές ανά εκπομπή.