Επιχειρήσεις

Συνεχίζεται το σκληρό «μπρα ντε φερ» LIDL με Σκλαβενίτη και ΑΒ Βασιλόπουλο

Συνεχίζεται το σκληρό «μπρα ντε φερ» LIDL με Σκλαβενίτη και ΑΒ Βασιλόπουλο
Νέο επεισόδιο στο σκληρό μπρά ντε φερ μεταξύ LIDL και Βασιλόπουλου - Σκλαβενίτη έρχεται να «δώσει» το νέο φυλλάδιο της γνωστής γερμανικής αλυσίδας σούπερ μάρκετ.

Στο νέο διαφημιστικό φιλλάδιο η LIDL κάνει πάλι θόρυβο παρουσιάζοντας ένα καλάθι με προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας και το οποίο εμφανίζεται φθηνότερο από τα αντίστοιχα του Σκλαβενίτη και του Βασιλόπουλου. 

Προφανώς και οι ανταγωνιστές του LIDL δεν κατονομάζονται αλλά φωτογραφίζονται με «πορτοκαλί» χρώμα ο Σκλαβενίτης και με «μπλε» χρώμα ο ΑΒ Βασιλόπουλος.

Ο τίτλος της διαφημιστικής του καμπάνιας είναι «Lidl το οικονομικότερο σουπερμάρκετ με αποδείξεις έως και 22,7% φθηνότερα». Η Lidl συνεχίζει το μπρα ντε φερ με Σκλαβενίτη και ΑΒ Βασιλόπουλο με επιθετικό marketing προκειμένου να πείσει τους καταναλωτές ότι παρέχει τις πιο ανταγωνιστικές τιμές σε σχέση με άλλα σούπερ μάρκετ. 

Στο νέο φυλλάδιό της η Lidl συγκρίνει τις τιμές σε 12 προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας μεταξύ των τριών εταιρειών. Η συνολική αξία των προϊόντων της Lidl ήταν 31,81 ευρώ, το «καλάθι» του σούπερ μάρκετ Α (Σκλαβενίτης) 38,19 ευρώ και του σούπερ μάρκετ Β (Βασιλόπουλος) να έχει συνολική αξία 41,16 ευρώ. Με βάση τα παραπάνω, η Lidl Ελλάς διαφημίζει ότι το δικό της «καλάθι» είναι φθηνότερο κατά 16,7% από αυτό της «Σκλαβενίτης» και κατά 22,7% από αυτό της ΑΒ. Στην πρώτη σύγκριση τιμών το «καλάθι» της Lidl εμφανιζόταν να είναι φθηνότερο κατά 11,7% από αυτό της ΑΒ και κατά 16,2% από αυτό του Σκλαβενίτη.

lidl82_a3aed.jpg

Στην προηγούμενη κίνηση της Lidl, είχε απαντήσει αμέσως η ΑΒ Βασιλόπουλος με ανάρτηση ευχαριστώντας την που επέλεξε τα ΑΒ για να ψωνίσει.

«Είδαμε ότι ήρθες και ψώνισες από εμάς και σε ευχαριστούμε πολύ. Απέδειξες ότι έχουμε ήδη χαμηλές τιμές αλλά με μία 6ευρη επιταγή το καλάθι σου θα ήταν ακόμα πιο οικονομικό! Γι αυτό και πήραμε την πρωτοβουλία να σε κάνουμε μέλος του AB Plus. Για να εξαργυρώνεις και εσύ τι 6ευρές επιταγές αλλά και όλα τα προνόμια που απολαμβάνουν πάνω από 1 εκατομμύριο πελάτες καθημερινά. Καλώς ήρθες και καλά ψώνια. ΑΒ Βασιλόπουλος»…