Κλιμακώνει τον πόλεμο η Lidl
Νέο επεισόδιο στον «πόλεμο» μεταξύ Lidl με ΑΒ Βασιλόπουλο και Σκλαβενίτη. Στο νέο φυλλάδιο προσφορών του Γερμανού retailer περιλαµβάνεται νέα σύγκριση τιµών, με τη Lidl να υποστηρίζει ότι η απόκλιση των δικών της τιµών από τις αντίστοιχες στις δύο άλλες αλυσίδες είναι ακόµη πιο µεγάλη. Η σύγκριση αφορά 12 προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας.
Την πρώτη φορά η ΑΒ µε ανάρτησή της στα Social Media είχε ευχαριστήσει τη Lidl που ψώνισε από κατάστηµά της και την είχε κάνει µέλος του προγράµµατος επιβράβευσης για να κερδίσει 6ευρη επιταγή.