Ελλάδα

Νέες αποκαλύψεις για το δυστύχημα στα Τέμπη: Ο σταθμάρχης έδειχνε να μην καταλαβαίνει το σήμα από Παλαιοφάρσαλα

Νέες αποκαλύψεις για το δυστύχημα στα Τέμπη: Ο σταθμάρχης έδειχνε να μην καταλαβαίνει το σήμα από Παλαιοφάρσαλα
Δεν σταματούν οι αποκαλύψεις για το φρικτό σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη: Η ανησυχία για τις ικανότητες του σταθμάρχη Λάρισας και οι κινήσεις των συναδέλφων του.

Οργή και έκπληξη προκαλούν οι πληροφορίες που διαρρέουν και αποδεικνύουν την έλλειψη οργάνωσης και τα τεράστια κενά ασφαλείας που οδήγησαν στο δυστύχημα στα Τέμπη.

Την Τετάρτη, το Open έδωσε στη δημοσιότητα πληροφορίες για τα λεπτά πριν τη φονική σύγκρουση και τα τηλεφωνήματα που είχε ο σταθμάρχης Λάρισας με το σταθμαρχείο του Παλαιοφάρσαλου.

Ειδικότερα, το Intercity 62 ξεκίνησε από το Παλαιοφάρσαλο για να κατευθυνθεί προς τη Λάρισα από τη μονή γραμμή καθόδου, με τον έμπειρο σταθμάρχη να δίνει αγγελία αναχώρησης στο σταθμαρχείο της Λάρισας όπου εκείνη την ώρα βρισκόταν ο 59χρονος κατηγορούμενος.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, ο σταθμάρχης της Λάρισας δυσκολευόταν να επικοινωνήσει με αυτόν του Παλαιοφάρσαλου και ο κατηγορούμενος έδειχνε να μην καταλαβαίνει το σήμα που του έστελνε.

Τότε ο έμπειρος σταθμάρχης, τηλεφώνησε λίγα λεπτά πριν τις 23:00 στον συνάδελφό του που είχε απογευματινή βάρδια στη Λάρισα και εκείνος του απάντησε ότι μόλις είχε φύγει από το σταθμαρχείο παρά το γεγονός ότι η βάρδιά του έληγε στις 23:00.

Τότε ο έμπειρος σταθμάρχης του Παλαιοφάρσαλου φέρεται να τον ρώτησε γιατί δεν κάθεται λίγο ακόμα μέχρι να περάσει και αυτό το τρένο.

«Τον κάλεσε, του φώναζε, αλλά εκείνος δεν απαντούσε»

Υπενθυμίζεται πως σύμφωνα με αποκάλυψη του Mega, επί 17 λεπτά, o Γιώργος Κουτσούμπας, ο μηχανοδηγός του Intercity, φέρεται να πάλευε να βρει κάποιον για να καταλάβει και να σταματήσει την πορεία προς τον θάνατο.

«Στην αρχή, όταν κατάλαβε ο Γιώργος (ο μηχανοδηγός της επιβατικής) ότι μάλλον δεν πήγαινε σωστά, προσπάθησε να επικοινωνήσει με τον σταθμάρχη. Τον κάλεσε, του φώναζε, αλλά εκείνος δεν απαντούσε. Ύστερα άρχισε να ψάχνει να βρει στο τηλέφωνο τους μηχανοδηγούς της εμπορικής για να μάθει ποιος κατεβαίνει από Θεσσαλονίκη και από ποια γραμμή».

Ο μηχανοδηγός του Intercity, χωρίς να έχει την επιβεβαίωση από τον σταθμάρχη της Λάρισας, βασίστηκε στην εμπειρία του. Θεωρώντας σχεδόν βέβαιο λοιπόν, ότι υπάρχει εμπορική αμαξοστοιχία η οποία έρχεται από Θεσσαλονίκη στην ίδια γραμμή, άρχισε να καλεί τους μηχανοδηγούς του εμπορικού που εκτιμούσε ότι έκαναν το δρομολόγιο εκείνο το βράδυ.

Τι ισχυρίζεται ο σταθμάρχης της προηγούμενης βάρδιας

Υπενθυμίζεται πως την ώρα που ανοίγει η συζήτηση για τις ευθύνες των συναδέλφων του προφυλακισμένου σταθμάρχη, ο σταθμάρχη βάρδιας πριν από τον 59χρονο (14:00 – 23:00) ισχυρίζεται πως ο ίδιος έκανε ακριβώς πριν 35 επιτυχημένους ελιγμούς.

Πιο συγκεκριμένα, πηγές από το περιβάλλον του ανέφεραν στο Mega πως έκανε επιτυχώς 35 ελιγμούς στη βάρδιά του, ενώ ο πρώτος ελιγμός του άπειρου συναδέλφου του (όταν έμεινε μόνος του) ήταν κι εκείνος που προκάλεσε τη μοιραία σύγκρουση.

Την ίδια ώρα επαναλαμβάνει πως αυτός σχόλασε στην ώρα του.