Η Delta σέρβιρε μόνο ζυμαρικά σε περίπου 75 διεθνείς πτήσεις την Τετάρτη. Δεν ήταν σαφές αν οι αλλαγές στο μενού θα συνεχίζονταν και την Πέμπτη.
«Για λόγους ασφάλειας, οι ομάδες της Delta έχουν προσαρμόσει προληπτικά την υπηρεσία γευμάτων μας σε έναν αριθμό διεθνών πτήσεων την Τετάρτη, 3 Ιουλίου», είπε εκπρόσωπος της Delta στο CNBC.
Η Delta ζήτησε συγγνώμη από τους πελάτες για την αναφορά για χαλασμένο φαγητό στην πτήση από το Ντιτρόιτ προς το Άμστερνταμ.
«Ζητούμε ειλικρινά συγγνώμη από τους πελάτες μας για την ταλαιπωρία και την καθυστέρηση στα ταξίδια τους», είπε η Delta.
Σε email προς το προσωπικό την Τετάρτη, ο Ash Dhokte, ο οποίος ηγείται της υπηρεσίας πτητικής λειτουργίας της Delta, δήλωσε ότι η αεροπορική εταιρεία ερευνά τι πήγε στραβά και ότι «έχουν εφαρμοστεί άμεσα διορθωτικά μέτρα για να αποφευχθεί η επανάληψη του συμβάντος».
«Ως τελευταία γραμμή άμυνας, παρακαλούμε να εξετάζετε το πιάτο πριν το σερβίρετε και να μην σερβίρετε κανένα φαγητό που μπορεί να έχει μολυσματικό παράγοντα», έγραψε ο Dhokte, σημειώνοντας ότι τα περιστατικά ασφάλειας των τροφίμων εν πτήσει είναι «εξαιρετικά σπάνια.»
Οι αεροπορικές εταιρείες σερβίρουν καθημερινά χιλιάδες γεύματα στους πελάτες τους και τέτοια περιστατικά είναι σπάνια, δήλωσε ο Henry Harteveldt, σύμβουλος ταξιδιών και ιδρυτής της Atmosphere Research Group.