×

Μήνυμα

Failed loading XML...
Διεθνή

Αυτό είναι το brand που σχεδιάζει ολική επαναφορά μέσω της Μπιγιονσέ

Αυτό είναι το brand που σχεδιάζει ολική επαναφορά μέσω της Μπιγιονσέ Φωτογραφία: NEIL HALL/EPA
Η εταιρεία ενδυμάτων ποντάρει πολύ στην απήχηση της διάσημης τραγουδίστριας, μετά τη δημοσιοποίηση των τελευταίων οικονομικών αποτελεσμάτων της.

Το comeback στις πωλήσεις επιδιώκει η Levi's μέσα από τη συνεργασία της με την Μπιγιονσέ.

Η διευθύνουσα σύμβουλος της εταιρείας, Μισέλ Γκας, δήλωσε στο CNBC την Τετάρτη πώς το ιστορικό brand θα επωφεληθεί από τη συνεργασία της με τη διάσημη τραγουδίστρια, επισημαίνοντας ότι η νέα διαφημιστική καμπάνια μπορεί να βοηθήσει στην αύξηση των πωλήσεων γυναικείων ενδυμάτων.

«Η Levi's έχει απευθυνθεί στις γυναίκες εδώ και αρκετό καιρό. Θεωρούμε ότι αυτό αυξάνεται τουλάχιστον κατά 50% στο σύνολο των πωλήσεων της επιχείρησής μας και θα διπλασιαστεί με την πάροδο του χρόνου - δύο δισ. δολάρια μόνο φέτος», δήλωσε η Γκας. «Τώρα που φέρνουμε και την Μπιγιονσέ, πιστεύουμε ότι είμαστε πολύ καλά προετοιμασμένοι μακροπρόθεσμα».

Η Levi's ξεκίνησε επίσημα το πρώτο μέρος της νέας διαφημιστικής καμπάνιας με πρωταγωνίστρια την εμβληματική ποπ σταρ τη Δευτέρα. Η συνεργασία έρχεται μετά την κυκλοφορία του νέου άλμπουμ της Μπιγιονσέ, «Cowboy Carter», την άνοιξη, το οποίο περιείχε ένα κομμάτι με τίτλο «LEVII'S JEANS». Η Levi's έχει συνεργαστεί με την τραγουδίστρια και άλλες φορές στο παρελθόν.

Η Levi's δημοσίευσε κέρδη μετά το κλείσιμο της Τετάρτης, διαψεύδοντας τις προσδοκίες της Wall Street για τα έσοδα και μειώνοντας τις προβλέψεις της για τα έσοδα. Η μετοχή υποχώρησε περισσότερο από 9% στις εκτεταμένες συναλλαγές.

Με πληροφορίες από CNBC