Μετά την επιτυχημένη διεξαγωγή του προγράμματος σε Αθήνα, Ηράκλειο Κρήτης και Λιτόχωρο Πιερίας, το «Digital Marketing in Hospitality», λόγω αυξημένης ζήτησης, θα διεξαχθεί για άλλη μια φορά στην Αθήνα στις 24 και 25 Φεβρουαρίου 2016.
Σκοπός του 16ωρου προγράμματος είναι να μυηθούν οι συμμετέχοντες στη θεωρία, τις στρατηγικές και τα εργαλεία που θα τους βοηθήσουν να αξιοποιούν με τον καλύτερο τρόπο τις δυνατότητες του διαδικτύου, προς όφελος της μονάδας τους. Έτσι θα μπορούν να πετύχουν αυξημένες πληρότητες, καλύτερες τιμές, παράταση της τουριστικής περιόδου για τη μονάδα τους, μείωση της εξάρτησης από αλλά κανάλια διακίνησης τουριστών και κατ’ επέκταση αύξηση των πωλήσεων και της κερδοφορίας τους.
Απευθύνεται σε ιδιοκτήτες και στελέχη μικρομεσαίων ξενοδοχειακών μονάδων, σε ιδιοκτήτες ενοικιαζόμενων διαμερισμάτων και δωματίων, καθώς και σε στελέχη τμημάτων marketing ξενοδοχειακών μονάδων. Για τα μέλη του ΣΕΤΕ το κόστος συμμετοχής επιδοτείται.
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα υλοποιείται με την υποστήριξη της Τράπεζας Πειραιώς στο πλαίσιο του Πειραιώς Tourism 360ο, του ολοκληρωμένου πακέτου υπηρεσιών για τις μικρομεσαίες τουριστικές επιχειρήσεις.