Όπως ανέφερε μιλώντας στην ΕΡΤ στο συγκεκριμένο ερώτημα υπάρχουν δύο επιστημονικά ορθές απαντήσεις, από τις οποίες όμως η Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων κάνει αποδεκτή μόνο τη μία. Οι 17 εκπαιδευτικοί θεωρούν ότι αυτό είναι εξαιρετικά άδικο για τους εξεταζόμενους και ζητούν να αναθεωρηθεί η οδηγία που εστάλη στα Λύκεια και να γίνει αναβαθμολόγηση των γραπτών.

Πανελλήνιες 2024: Η αναβαθμολόγηση των γραπτών είναι η δίκαιη λύση για όλους τους υποψηφίους 

«Μπορεί να υπάρξει λύση αν η Κεντρική Επιτροπή αναθεωρήσει την οδηγία που έστειλε στα βαθμολογικά κέντρα των ημερήσιων ΓΕΛ, ώστε να αποκλειστεί η δεύτερη λύση και γίνει αναβαθμολόγηση των γραπτών» είπε μεταξύ άλλων Και το 2018, ανέφερε ο κ. Βερβερίδης, είχε ανακύψει παρόμοιο πρόβλημα, με λύση που είχε δοθεί για συνδεδεμένα γονίδια, την οποία φέτος η Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων απορρίπτει. Σημειωτέον ότι αναγνώστες του Dnews μας κατήγγειλαν ότι είναι λανθασμένος ο χειρισμός από πλευράς Επιτροπής Εξετάσεων με τους μαθητές των ΓΕΛ να περιμένουν να δικαιωθούν για μια λύση που εξ ορισμού είναι σωστή. Όπως μας τόνισαν αναγνώστες πρέπει να επιλυθεί το ζήτημα άμεσα γιατί όλα παίζουν ρόλο για την εισαγωγή στο Πανεπιστήμιο και είναι άδικο να χάσουν μαθητές μονάδες που θα τους αυξήσουν την βαθμολογία επειδή δεν έκαναν χρήση της προτεινόμενης απάντησης που επιθυμεί η Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων αλλά μιας εναλλακτικής εξίσου ορθής και έγκυρης από επιστημονικής πλευράς.