Το πρόγραμμα απευθύνεται στο σύνολο των μαθητών, των συγκεκριμένων σχολείων και θεωρείται ως ένα «πρώτο βήμα», έτσι ώστε να καταστεί δυνατό το 2016, να επιτευχθεί σίτιση όλων των μαθητών Δημοτικών στις περιοχές όπου υπάρχει η μεγαλύτερη ανάγκη.
Το κόστος των πρώτων υλών, της παρασκευής και της διανομής του δεκατιανού, το ανέλαβαν η εταιρία Γρηγόρης Μικρογεύματα, σε συνεργασία με τις εταιρίες Καραμολέγκος, Αραμπατζής Ελληνική Ζύμη, Coca-Cola Τρία Έψιλον και Optima με το τυρί Adoro Gouda. Με τον τρόπο αυτό αναδεικνύονται οι δυνατότητες τέτοιων συμπράξεων προς όφελος του κοινωνικού συνόλου, όπως επίσης και η εγρήγορση των επιχειρήσεων που συμμετέχουν, σε σοβαρά κοινωνική ζητήματα, όπως είναι η σίτιση μαθητών δημοτικού.