Πολιτική

Αυγενάκης: Ανακάλεσε τη μήνυση ο υπάλληλος του αεροδρομίου - Το σχόλιο του βουλευτή

Αυγενάκης: Ανακάλεσε τη μήνυση ο υπάλληλος του αεροδρομίου - Το σχόλιο του βουλευτή Φωτογραφία: SOOC/ NICK PALEOLOGOS
Για «ατυχές περιστατικό» και «αδιανόητες υπερβολές» κάνει λόγο ο Λευτέρης Αυγενάκης και ευχαριστεί τον υπάλληλο.

Να ανακληθεί η μήνυση που είχε υποβάλει σε βάρος του Λευτέρη Αυγενάκη ζήτησε ο υπάλληλος του αεροδρομίου «Ελ. Βενιζέλος», μετά το επεισόδιο που οδήγησε στη διαγραφή του πρώην υπουργού από την κοινοβουλευτική ομάδα της Νέας Δημοκρατίας.

Έπειτα από αυτή την εξέλιξη ο Λευτέρης Αυγενάκης έκανε ανάρτηση με την ευχαριστεί τον υπάλληλο για την «κατανόησή του» και κάνει λόγο για «ατυχές περιστατικό» και «αδιανόητες υπερβολές και παραπληροφόρηση».

«Λυπάμαι και πάλι για την αναστάτωση που άθελά μου προκάλεσα στον Παναγιώτη», συμπληρώνει ο ανεξάρτητος, πλέον, βουλευτής.

Υπενθυμίζεται ότι το επεισόδιο πήρε διαστάσεις έπειτα από βίντεο που κυκλοφόρησε στα social media. Μετά τις αντιδράσεις, ο Κυριάκος Μητσοτάκης διέγραψε τον Λευτέρη Αυγενάκη από την κοινοβουλευτική ομάδα της Νέας Δημοκρατίας.

{https://x.com/apokalyptikodel/status/1808242746882510865}

Η ανάκληση της μήνυσης του υπαλλήλου

Η Ελένη Σαμαρειτάκη, μία εκ των δικηγόρων του υπαλλήλου του αεροδρομίου, δήλωσε στην ΕΡΤ ότι η αίτηση ανάκληση της μήνυσης υποβλήθηκε την περασμένη Παρασκευή (12/7) στο αστυνομικό τμήμα Αερολιμένα και οδεύει στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών, που είχε διατάξει προκαταρκτική εξέταση.

Το αίτημα ανάκλησης συνοδεύει δήλωση του υπαλλήλου, στην οποία σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες αναφέρει μεταξύ άλλων ότι το επεισόδιο ήταν «ένταση της στιγμής στο πλαίσιο παρεξήγησης». Κάνει λόγο για «ανακρίβειες και υπερβολές» από τα ΜΜΕ και συμπληρώνει ότι μετά την «ειλικρινή συγγνώμη» του Λευτέρη Αυγενάκη «το συμβάν έχει λήξει».

Αναλυτικά, ο υπάλληλος του αεροδρομίου αναφέρει:

«Εκείνη την ημέρα ήμουν gate agent στην πτήση για Ηράκλειο Κρήτης και ένας επιβάτης καθυστέρησε με αποτέλεσμα να χάσει την πτήση του.

Ο επιβάτης ήταν ο κ. Αυγενάκης τον οποίον δεν γνώριζα προσωπικά. Το ατυχές περιστατικό, το οποίο είναι σύνηθες για τους εργαζόμενους του αεροδρομίου, πήρε μεγάλες διαστάσεις από τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης με πολλές ανακρίβειες και υπερβολές. Το περιστατικό δεν συνέβη με τον τρόπο που παρουσίασαν τα Μέσα.

Ήταν ένταση της στιγμής στο πλαίσιο παρεξήγησης. Έτσι μετά και την ειλικρινή συγγνώμη του ίδιου του κ. Αυγενάκη, το συμβάν έχει λήξει και δεν τίθεται κανένα ζήτημα μεταξύ μας. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στην εταιρεία μου Gold Air Handling, για την στήριξη».

Αυγενάκης: Λυπάμαι για την αναστάτωση που του προκάλεσα άθελά μου

Σε ανάρτησή του στο X, ο Λευτέρης Αυγενάκης ευχαριστεί τον υπάλληλο για την κατανόηση, τον συγχαίρει για το θάρρος του και αναφέρεται σε «κύκλους» που επιζητούν την «πολιτική εξόντωσή» του.

«Ευχαριστώ τον Παναγιώτη για την κατανόησή του σε ένα ατυχές περιστατικό αλλά και τον συγχαίρω για το θάρρος του να αντισταθεί στην απίστευτη εργαλειοποίησή του από συγκεκριμένους κύκλους που επιζητούν την πολιτική μου εξόντωση», γράφει ο βουλευτής.

«Μετά από 14 ημέρες αδιανόητων υπερβολών και παραπληροφόρησης χαίρομαι που επιτέλους το περιστατικό αυτό κλείνει με τον τρόπο που πρέπει. Οφείλουμε να ορθώσουμε το ανάστημα μας απέναντι στην τοξικότητα που με ευκολία κάποιοι καλλιεργούν και χαίρομαι που ο Παναγιώτης, ένας νέος άνθρωπος μας έδειξε τον δρόμο», συμπληρώνει.

«Λυπάμαι και πάλι για την αναστάτωση που άθελά μου προκάλεσα στον Παναγιώτη. Συνεχίζουμε…», καταλήγει ο Λευτέρης Αυγενάκης.

{https://x.com/l_avgenakis/status/1813616668972597661}