Παράλληλα, ο κ. Θεοδωρικάκος «χρέωσε» το «σπριντ του πληθωρισμού» στις αυξήσεις στο λάδι, λέγοντας πως «αν δεν υπήρχε αυτό το προϊόν που έχει 4% συντελεστή βαρύτητας, τότε ο πληθωρισμός θα ήταν μηδέν», ενώ εξήγγειλε νέες πρωτοβουλίες προς την κατεύθυνση της αποκλιμάκωση των τιμών.
Από την πλευρά της, η Άννα Στρατινάκη, ο διορισμός της οποίας στη Θέση του Συνηγόρου του Καταναλωτή εγκρίθηκε κατά πλειοψηφία από την Επιτροπή Θεσμών, αναφέρθηκε στην ανάγκη διαμόρφωσης καταναλωτικής συνείδησης και κουλτούρας κι ενός καταναλωτικού κινήματος στη χώρα μας.
«Η έννοια του μποϊκοτάζ είναι πολύ πίσω στην Ελλάδα σε σχέση με την Αμερική ή άλλες ευρωπαϊκές χώρες», ανέφερε συμπληρώνοντας πως «δεν έχουμε μάθει να διαμαρτυρόμαστε συλλογικά» και θέτοντας ως προτεραιότητα τη θεσμική ενδυνάμωση του Συνηγόρου του Καταναλωτή.