Συγκεκριμένα, για την τηλεόραση, στο ελληνικό κοινό εκφράζεται 80% δυσπιστία, (το υψηλότερο αρνητικό ποσοστό της έρευνας, έναντι των Ευρωπαίων με 47%), για τον γραπτό Τύπο (ΕΛ.65% υψηλότερο αρνητικό ποσοστό της έρευνας ΕΥΡ.50%) και το ραδιόφωνο (ΕΛ. 61%, 2ο υψηλότερο ποσοστό μετά της Τουρκίας 66%, ΕΥΡ. 36%).
Πιο θετικά διακείμενοι φαίνεται να είναι οι Έλληνες ερωτηθέντες για το διαδίκτυο, καθώς τείνουν να το εμπιστεύονται περισσότερο από τον μέσο όρο των Ευρωπαίων (ΕΛ.43% ΕΥΡ.35%) και για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης εκφράζεται δυσπιστία (ΕΛ. 51% ΕΥΡ.55%).