Επιχειρήσεις

Ο Σκλαβενίτης γίνεται digital και αποκτά δικό του e-shop - Τι αλλάζει από σήμερα

Ο Σκλαβενίτης γίνεται digital και αποκτά δικό του e-shop - Τι αλλάζει από σήμερα
Στην εξαγορά της ηλεκτρονικής πλατφόρμας caremarket.gr, από την εταιρεία YODA Α.Ε, προχώρησε η εταιρεία Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης, με στόχο τη σταδιακή μετάβαση της σε μία νέα ψηφιακή εποχή.

Οι πελάτες του caremarket.gr θα αποκτήσουν σταδιακά πρόσβαση σε ένα διευρυμένο κωδικολόγιο προϊόντων της Σκλαβενίτης.

Η πλήρης ενσωμάτωση της πλατφόρμας θα πραγματοποιηθεί σε σύντομο χρονικό διάστημα, όταν η Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης εναρμονίσει τη λειτουργία της caremarket.gr με το μοντέλο εμπορικής λειτουργίας και
φιλοσοφίας, που εφαρμόζει σε κάθε σημείο επαφής με τους πελάτες της.

ΤΙ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ CAREMARKET.GR

Όπως αναφέρεται στην ιστοσελίδα του caremarket.gr, "αγαπητοί μας πελάτες, σας ενημερώνουμε ότι από την Τρίτη 21 Ιανουαρίου 2020, το ηλεκτρονικό κατάστημα caremarket.gr θα ενταχθεί στον όμιλο Σκλαβενίτης. Εάν είστε ήδη μέλος του caremarket.gr, σας γνωρίζουμε ότι τα προσωπικά σας στοιχεία, το ιστορικό των παρεγγελιών σας και οι bonus πόντοι σας δεν θα μεταβιβαστούν χωρίς τη συγκατάθεσή σας,
αλλά θα διατηρηθούν στο αρχείο της YODA.Α.Ε. μέχρι τις 30 Ιουνίου 2020 για τυχόν αιτήματα και άσκηση όποιου δικαιώματός σας (πρόσβασης, διόρθωσης, διαγραφής, φορητότητας, περιορισμού της επεξεργασίας, εναντίωσης, καταγγελίας στην Αρχή)".

ΘΑ ΑΠΟΡΡΟΦΗΘΟΥΝ ΟΙ 50 ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ

Σημειώνεται πως η εταιρεία θα απορροφήσει το σύνολο των 50 εργαζομένων της caremarket.gr και μακροπρόθεσμα σχεδιάζει να ενισχύσει τις υπηρεσίες logistics της πλατφόρμας, δημιουργώντας περαιτέρω σημεία διανομής των προϊόντων για τις ηλεκτρονικές αγορές.

Από την Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης ο κ. Λάμπρος Παπακοσμάς δήλωσε σχετικά:

"Θέτοντας σταθερά σε προτεραιότητα τη βέλτιστη εξυπηρέτηση των καταναλωτών, στόχος της Επιχείρησης είναι να ενισχύσει τις παρεχόμενες υπηρεσίες, πάντα με βάσητο μοντέλο εμπορικής λειτουργίας και φιλοσοφίας που ισχύουν από την πρώτη ημέρα ίδρυσής της. Η συγκεκριμένη συμφωνία αποτελεί το πρώτο βήμα της Επιχείρησης προς τη δημιουργία ηλεκτρονικής πλατφόρμας, ώστε όλοι οι καταναλωτές να μπορούν να βρίσκουν και σε online περιβάλλον μία ευρεία ποικιλία προϊόντων σε τιμές "τόσο φθηνά όσο πουθενά" και την άριστη ποιότητα Σκλαβενίτης".