Επιχειρήσεις

Τα ΕΛΤΑ courier απέκτησαν το δικό τους marketplace

Τα ΕΛΤΑ courier απέκτησαν το δικό τους marketplace
Σε μεγάλες επενδύσεις προχωράνε τα ΕΛΤΑ Courier, με τη δημιουργία κανάλι αγορών, μία συνήθεια των Ελλήνων που γιγαντώθηκε στη περίοδο της πανδημίας.

Το γεγονός ότι πλέον το e-shopping αντιπροσωπεύει για 1 στους 3 πολίτες πάνω από το 20% των συνολικών αγορών, δεν διαφεύγει της προσοχής εγχώριων και διεθνών ομίλων, που μπαίνουν στη λογική του e-commerce.

Από τις αρχές του τρέχοντος μηνός σε ρυθμούς e-commerce έχει εισέλθει ο όμιλος ΕΛΤΑ, θέτοντας σε πιλοτική λειτουργία το δικό του marketplace, το «ecouriermarket.com», μέσω της ΕΛΤΑ Courier. Η online πλατφόρμα συγκεντρώνει σε ένα σημείο προϊόντα και προσφορές από διαφορετικά καταστήματα και ενσωματώνει τη διαδικασία της παραγγελίας στο σύστημα διανομής της ΕΛΤΑ Courier, φέρνοντας τα προϊόντα στην πόρτα του καταναλωτή.

Ήδη, κατά την πρώτη εβδομάδα της δοκιμαστικής του λειτουργίας, το «ecouriermarket.com» έχει ενσωματώσει 90 καταστήματα. Σύμφωνα με τις υφιστάμενες εκτιμήσεις, μέχρι τα τέλη του Φεβρουαρίου, οπότε και θα έχει ολοκληρωθεί η πιλοτική λειτουργία του marketplace, θα έχουν ενσωματωθεί σε αυτό τουλάχιστον άλλα 50 καταστήματα, με τον συνολικό αριθμό των κωδικών στο φτάνει το 1.000.000.

Όσον αφορά την τιμολογιακή πολιτική, η ΕΛΤΑ Courier τιμολογεί στη βάση ετήσιας σταθερής συνδρομής, την οποία επαγγελματίες και επιχειρήσεις μπορούν να συνυπολογίσουν στα έξοδά τους, ώστε προσφέρουν πιο ανταγωνιστικές τιμές στον καταναλωτή.

Οι επιχειρήσεις, που συνεργάζονται με το νέο marketplace των ΕΛΤΑ, δεν απαιτείται να έχουν το δικό τους e-shop εντός της πλατφόρμας. Ειδική, δωρεάν, υπηρεσία του ecouriermarket.gr. αναλαμβάνει να δημιουργήσει το e-shop για κάθε ενδιαφερόμενη επιχείρηση, χωρίς ετήσιο κόστος, δίνοντας τη δυνατότητα προβολής και προώθησης των προϊόντων των καταστημάτων.