Το 53% των ερωτηθέντων δηλώνει ότι η εμφάνιση του ιού του προκαλεί άγχος, ενώ τέσσερις στους δέκα (42%) δηλώνουν ότι τους προκαλεί φόβο.
Παράλληλα, ένας στους τέσσερις (24%) δηλώνει ότι έχει αποθηκεύσει τρόφιμα ή άλλα είδη.
Εν μέσω πανδημίας, το 38% των καταναλωτών έχει στραφεί σε συσκευασμένα προϊόντα, αφού τα επιλέγει το 41,4% των καταναλωτών.
Πρώτα στη ζήτηση, ωστόσο, είναι τα είδη φροντίδας σπιτιού (+49,2%) και τα είδη προσωπικής φροντίδας (41,4%).
Έκρηξη της ζήτησης παρατηρείται στα έτοιμα γεύματα (+484%), στα υγρά μαντηλάκια (+344%), στο σαπούνι (231%) και στα συσκευασμένα αλλαντικά (+165%).
Τα σούπερ μάρκετ, αυτή την περίοδο, έχουν σημειώσει σημαντική αύξηση πωλήσεων, κατά 24%.
Όσον αφορά το πόσο ενήμεροι είναι για την κατάσταση, το 79% του κοινού πλέον θεωρεί πως είναι επαρκώς ενημερωμένο για τον κορωνοϊό και μόλις το 16%, όχι.