Οικονομία

Taxisnet: Παράταση του ωραρίου λειτουργίας του Call Center

Taxisnet: Παράταση του ωραρίου λειτουργίας του Call Center
Με δεδομένο τον φόρτο εργασίας του κέντρου τηλεφωνικής εξυπηρέτησης φορολογουμένων (ΚΕΦ-Call Center) της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων (τηλ. αριθμοί 15515 & 213.1621000), λόγω της καταληκτικής ημερομηνίας υποβολής των φορολογικών δηλώσεων (15/7/2016),

 κρίθηκε αναγκαία η παράταση του ωραρίου λειτουργίας του έως τις 6 το απόγευμα, από την Τρίτη 12/7/2016 μέχρι και την Παρασκευή 15/7/2016.