Οικονομία

Συνέδριο για τα καταναλωτικά αγαθά και το λιανεμπόριο

Συνέδριο για τα καταναλωτικά αγαθά και το λιανεμπόριο
Ο τρόπος με τον οποίο μεταβάλλεται το τοπίο στην αγορά των καταναλωτικών αγαθών και του λιανεμπορίου θυμίζει παρτίδα σκάκι με γρήγορες κινήσεις.

Τα δίκτυα πώλησης μετασχηματίζονται και την ώρα που πραγματοποιούνται εξαγορές, συγχωνεύσεις και ηχηρά «λουκέτα», νέοι παίκτες αναζητούν θέση στην αγορά. Παραγωγοί και προμηθευτές δίνουν διπλή μάχη για την επικράτηση στην αγορά και την εξασφάλιση ρευστότητας. Διαφοροποίηση στις καταναλωτικές συνήθειες, μείωση του πραγματικού εισοδήματος και capitalcontrols έχουν επηρεάσει τη ζήτηση και την προσφορά, των καταναλωτικών προϊόντων. Τα σημεία επαφής και οι τρόποι προσωποποιημένης επικοινωνίας με τον καταναλωτή που επιζητά πλέον και εξαιρετική εμπειρία πολλαπλασιάζονται. Οι ηλεκτρονικές συναλλαγές γενικεύονται και το ηλεκτρονικό εμπόριο κερδίζει έδαφος.

Τα νέα δεδομένα και η ανάγκη ταχείας προσαρμογής του κλάδου στις νέες συνθήκες θα συνθέσουν το παζλ της θεματολογίας του 1ου Συνεδρίου για τα Καταναλωτικά Αγαθά και το Λιανεμπόριο, το οποίο διοργανώνει η Ναυτεμπορική την Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου 2016 στο DivaniCaravelHotel. Πολιτικοί, επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται στον κλάδο, στελέχη του κλάδου, σύμβουλοι και ακαδημαϊκοί θα αποτυπώσουν τη συνολική εικόνα της αγοράς, θα περιγράψουν, με όση σαφήνεια είναι δυνατόν, τις μελλοντικές τάσεις και θα παρουσιάσουν τις στρατηγικές αλλά και τις καλές πρακτικές που ακολουθούνται.

Η βασική θεματολογία του συνεδρίου αναπτύσσεται σε 4 ενότητες ως εξής:

•    Ενότητα 1: Τα δίκτυα του μέλλοντος
Ποια η μορφή τους, τι θα τα επηρεάσει, με ποια διαδικασία θα επέλθει ο μετασχηματισμός

•    Ενότητα 2: Παραγωγοί και προμηθευτές
Η διπλή μάχη για την επικράτηση στην αγορά και την εξασφάλιση ρευστότητας

•    Ενότητα 3: Ζήτηση
Τι «κρύβεται» πίσω από την επιλογή του προϊόντος

•    Ενότητα 4: Ηλεκτρονικό εμπόριο
Πώς το αντιμετωπίζει η εγχώρια αγορά

Το Συνέδριο διοργανώνεται υπό την αιγίδα τουΥπουργείου Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού και με την υποστήριξη των ΣΕΒΤ, ΣΕΛΠΕ, ΕΣΒΕΠ, GRECA, ΙΕΛΚΑ, ΙΠΕ, ELTRUN, ECR Hellas και ΣΕΔΕΑ.
Στο συνέδριο θα λάβουν μέρος οι:
Αλέξης Χαρίτσης, Υφυπουργός Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού
Όλγα Κεφαλογιάννη, Βουλευτής Α’ Αθηνών, π. Υπουργός Τουρισμού,
Συντονίστρια Παραγωγής & Εμπορίου, Νέα Δημοκρατία
Φώτης Αντωνόπουλος, Πρόεδρος, Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου
Γιώργος Βελέντζας, Διευθύνων Σύμβουλος, Καταστήματα Αφορολόγητων Ειδών ΑΕ
Βλάσης Γεωργάτος, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος, Γρηγόρης
ΠαναγιώτηςΓκεζερλής, CEO & Head of Consulting, Convert Group
ΝίκοςΓουλής, CEO & Founder, e-Τravel
Γιώργος Δουκίδης, Καθηγητής & Διευθυντής Μεταπτυχιακού Προγράμματος,
Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας, ΟΠΑ
Θεόδωρος Δούρος, Διευθύνων Σύμβουλος, Δούρος ΑΕ (DUR)
ΔημήτρηςΘεοφάνους, eCommerce Director, you.gr (Member of Quest Group)
Χρήστος Καλογεράκης, Διευθύνων Σύμβουλος, Public (RetailWorld SA)
Ευάγγελος Καλούσης, Πρόεδρος, Σύνδεσμος Ελληνικών Βιομηχανιών Τροφίμων (ΣΕΒΤ)
Νίκος Καραγεωργίου, Πρόεδρος, Ελληνικός Σύνδεσμος Βιομηχανιών Επώνυμων Προϊόντων (ΕΣΒΕΠ)
Λέανδρος Καρακατσάνης, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος, CREAM TEAM ABEE (DUST+CREAM)
Βασίλης Κορκίδης, Πρόεδρος, Ελληνική Συνομοσπονδία Εμπορίου & Επιχειρηματικότητας (ΕΣΕΕ),
Πρόεδρος, Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς
Ηλίας Κούκουτσας, Διευθύνων Σύμβουλος, ΑΤΤΙΚΑ Πολυκαταστήματα Α.Ε.
ΤζώρτζηςΚουτσολιούτσος, Διευθύνων Σύμβουλος, FFGroup
Αντώνης Μακρής, Πρόεδρος, Σύνδεσμος Επιχειρήσεων και Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος (ΣΕΛΠΕ),
Μέλος Διοικητικού Συμβουλίου, IntersportAthletics AEE
Ηλίας Μάλαμας, Γενικός Διευθυντής, ZARA Hellas
Γιώργος Μαργώνης, Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων & Διανομής Ελλάδας, Κύπρου & Μάλτας, Παπαστράτος ΑΒΕΣ
Πλάτωνας Μαρλαφέκας, Αντιπρόεδρος & Επικεφαλής Τμημάτων Marketing, Εξαγωγών & Μηχανογράφησης,
Λουξ Μαρλαφέκας ΑΒΕΕ
Γιώργος Μαυρομαράς, Σύμβουλος Διοίκησης, BAKE HELLAS ΑΒΕΕ,
Πρόεδρος, Πανελλήνιος Σύνδεσμος Αρτοποιητικών Μονάδων
Δημήτρης Α. Μαύρος, MemberoftheBoard, MRB HELLAS AE,
Πρόεδρος, Σύλλογος Εταιριών Δημοσκόπησης & Έρευνας Αγοράς (ΣΕΔΕΑ)
ΣπύροςΞένος, ΑντιπρόεδροςΔΣ& Chief Financial Officer, MEDIA SATURN Ελλάδας
Γεώργιος Γ. Πανηγυράκης, Καθηγητής Μάρκετινγκ, Τμήμα Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων, ΟΠΑ
Αριστοτέλης Παντελιάδης, Διευθύνων Σύμβουλος, ΜΕΤΡΟ ΑΕΒΕ
Κωνσταντίνος Χ. Παπαδημητρίου, Πρόεδρος, Παπαδημητρίου Χ.Κ. ΑΒΕΤ
Γιώργος Παπαλέξης, Διευθύνων Σύμβουλος του Οίκου Zolotas
Αθανάσιος Παπανικολάου, ΔιευθύνωνΣύμβουλος MIG, Διευθύνων Σύμβουλος, Όμιλος Εστίασης Vivartia
Γιάννης Περλεπές, Γενικός Διευθυντής, Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ
Θανάσης Πετμεζάς, Γενικός Διευθυντής, cosmoONEHellasMarketsite S.A.
Θεόδωρος Σκαγιάς, Γενικός Οικονομικός Διευθυντής, Σκαγιάς ΑΒΕΕ (SKAG)
Παναγιώτης Τσινάβος, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, ΚριΚρι ΑΕ

Για πληροφορίες: Σίσσυ Βουργανά, Μ.: 6972770832,  E.: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

ΧΟΡΗΓΟΙ:
CLOUDBIZ – Associate Sponsor
First Data – Associate Sponsor
ΑΤΤΙΚΑ ΠΟΛΥΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ Α.Ε. – Sponsor
SiEBEN – Sponsor
ΜΕΤΡΟ ΑΕΒΕ – CorporateParticipation