Οικονομία

ΟΛΘ: Μεγάλη αύξηση κερδών για το λιμάνι Θεσσαλονίκης το 2014

ΟΛΘ: Μεγάλη αύξηση κερδών για το λιμάνι Θεσσαλονίκης το 2014 ΟΛΘ: Μεγάλη αύξηση κερδών για το λιμάνι Θεσσαλονίκης το 2014 Φωτογραφία: ΟΛΘ: Μεγάλη αύξηση κερδών για το λιμάνι Θεσσαλονίκης το 2014
ΟΛΘ: Μεγάλη αύξηση κερδών για το λιμάνι Θεσσαλονίκης το 2014 Σε χρονιά-ρεκόρ για τα κέρδη και τη διακίνηση φορτίων εξελίχθηκε το 2014 για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, επαληθεύοντας τις προβλέψεις της διοίκησης του Οργανισμού Λιμένος (ΟΛΘ ΑΕ) για μια χρήση με εντυπωσιακό προφίλ, παρά την περιορισμένη ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας και την κρίση που εξακολουθεί να πλήττει τις βαλκανικές χώρες.

"Το λιμάνι της Θεσσαλονίκης διανύει την πιο παραγωγική περίοδο της ιστορίας του. Είναι σαφές ότι η δυναμική που έχουν προσδώσει στο λιμάνι η στρατηγική και οι κινήσεις της διοίκησης τα τελευταία χρόνια αποδίδουν, αναδεικνύοντας την ΟΛΘ ΑΕ αφενός σε βασικό αναπτυξιακό μοχλό της ευρύτερης Κεντρικής Μακεδονίας και αφετέρου σε μια από τις πιο δυναμικές επιχειρήσεις της χώρας" υπογραμμίζεται σε σχετική ανακοίνωση της εταιρείας.

Αναλυτικότερα, σύμφωνα με τα οριστικά στοιχεία του 2014, ο κύκλος εργασιών της ΟΛΘ ΑΕ διαμορφώθηκε στα 56,2 εκατ. ευρώ, αυξημένος κατά 9,15% σε σχέση με το 2013, ενώ τα κέρδη προ τόκων, αποσβέσεων και φόρων (EBITDA) έφτασαν τα 29,4 εκατ., σημειώνοντας άνοδο 25,16%. Τα κέρδη μετά από φόρους έφτασαν τα 21,3 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 17,11%.

Σχολιάζοντας τα μεγέθη του 2014, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Στέλιος Αγγελούδης, δήλωσε: "η προσπάθεια που καταβάλουν τα τελευταία χρόνια η διοίκηση και οι εργαζόμενοι, σε συνεργασία με τους πελάτες του λιμένος, αποδίδουν τα μέγιστα. Τα οικονομικά μεγέθη και ο όγκος των διακινούμενων φορτίων αποδεικνύουν τη δυναμική του λιμανιού, που αναπτύσσεται και ενισχύεται. Οι προοπτικές και οι προκλήσεις για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης είναι μεγάλες".  

Πρόσθεσε ότι η Θεσσαλονίκη οφείλει να αξιοποιήσει τις εξελίξεις, ώστε όχι μόνο να μην περιθωριοποιηθεί, αλλά αντίθετα να διατηρήσει το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που έχει σήμερα, λόγω της γεωγραφικής της θέσης αλλά και της παραγωγικότητας του λιμανιού.