Παιχνίδια Εξουσίας

Τριάντα απολύσεις στην «Αυγή», 7 έως 10 «Στο Κόκκινο» - Τι περιλαμβάνεται στην εισήγηση προς την ΠΓ του ΣΥΡΙΖΑ

Τριάντα απολύσεις στην «Αυγή», 7 έως 10 «Στο Κόκκινο» - Τι περιλαμβάνεται στην εισήγηση προς την ΠΓ του ΣΥΡΙΖΑ
Υπερφιλόδοξοι οι στόχοι για τα έσοδα

1.488.396 ευρώ οι υποχρεώσεις της εφημερίδας έως το τέλος του έτους, 952.825 των ραδιοφωνικών σταθμών, στα 2.000.000 μείωση της επιχορήγησης.

Το Dnews (ΕΔΩ) παρουσίασε ολόκληρη την εισήγηση των ΔΣ της «Αυγής» και της «Left Media A.E” που διαθέτει τους τρεις ραδιοφωνικούς σταθμούς «Στο Κόκκινο» σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Πάτρα προς την Πολιτική Γραμματεία του ΣΥΡΙΖΑ που συνεδριάζει το μεσημέρι της Πέμπτης προκειμένου να λάβει τις δύσκολες αποφάσεις για το μέλλον των κομματικών μέσων ενημέρωσης.

Η εκτίμηση είναι πως ο περιορισμός της χρηματοδότησης από τον ΣΥΡΙΖΑ στα 2.000.000 ευρώ το χρόνο καθιστά τα μέσα μη βιώσιμα, ενώ προτείνονται μέτρα προκειμένου να καταστούν βιώσιμα.

Μεταξύ αυτών η «αποδέσμευση» 30 εργαζομένων από την «Αυγή»  λόγω της αναστολής της καθημερινής έκδοσης- να θυμίσουμε πως υπάρχουν δεσμεύσεις στο ανώτατο υψηλό επίπεδο πως δεν θα υπάρξουν απολύσεις αλλά μεταφορά των εργαζομένων στη διαδικτυακή έκδοση. Επίσης προβλέπονται απολύσεις 7-10 εργαζομένων στους ραδιοφωνικούς σταθμούς.

Οι απολύσεις, μάλιστα, τόσο στην «Αυγή» όσο και στην εφημερίδα θα πρέπει να ξεκινήσουν από τώρα, καθώς έως το τέλος του έτους οι υποχρεώσεις της «Αυγής»  ανέρχονται στο 1.488.396 ευρώ και των ραδιοφώνων σε 952.825 ευρώ.

Παρόλα αυτά, ωστόσο, η βιωσιμότητα των μέσων του ΣΥΡΙΖΑ εμφανίζεται και πάλι πολύ δύσκολη, καθώς -εφόσον υιοθετηθεί- η πρόταση θέτει σαφώς υψηλούς στόχους χρηματοδότησης, που πολύ δύσκολα θα πιαστούν.

Οι στόχοι για τα έσοδα

Η πρόταση, που περιλαμβάνει και έκδοση ομολογιακού δανείου επταετούς διάρκειας ύψους 3.500.000 ευρώ, περιλαμβάνει τα εξής: Σύμφωνα με τα παραπάνω για τη λειτουργία των Μέσων Ενημέρωσης του κόμματος θα απαιτηθεί μέχρι τα τέλη του έτους ένα ποσό ύψους 2.441.221 ευρώ.

Θεωρούμε, ότι ανεξάρτητα από τα μέτρα που θα λάβουμε για την αύξηση των εσόδων, τόσο από τις πωλήσεις των προϊόντων όσο και τις πωλήσεις υπηρεσιών των δύο μέσων πρέπει άμεσα να αναζητηθεί το παραπάνω ποσό.

Εξετάσθηκαν μια σειρά από τρόπους χρηματοδότησης - δανειοδότησης και καταλήξαμε στην απόφαση για την έκδοση Ομολογιακού δανείου ύψους 3.500.000 ευρώ, επταετούς (7) διάρκειας

Η λειτουργία των μέσων για το επόμενο έτος 2025 γίνεται βιώσιμη με την προϋπόθεση, ότι εκτός από την χρηματοδότηση τους με 2.000.000 ετησίως από το κόμμα και τη μείωση του μισθολογικού κόστους, πρέπει να ληφθούν τα παρακάτω πρόσθετα μέτρα από τις Διοικήσεις των δύο Μέσων Ενημέρωσης . Ήτοι:

-Συγκρότηση Εμπορικού Τμήματος από έμπειρα πρόσωπα

-Αύξηση των εσόδων στον ρ/σ τουλάχιστον ετησίως να ανέρχονται σε 600.000 ευρώ. (όπως δημιουργία χορηγούμενων εκπομπών με ευθύνη των παραγωγών).

- Αύξηση των εσόδων από την εμπορική διαφήμιση στην Αυγή. Αυτό σημαίνει ότι, από κάθε έκδοση θα πρέπει, κατ΄ ελάχιστον, να εισρέουν στο Ταμείο καθαρά 7.000 ευρώ

-Η διατήρηση των εσόδων από αγγελίες, ανακοινώσεις, δικόγραφα ιδιωτών , Δημοσίου και εξωτερικού.

-Τα έσοδα από καταχωρήσεις στην ιστοσελίδα θα πρέπει να ξεπερνούν, σε πρώτη φάση, τουλάχιστον το καθαρό ποσό ύψους 750 ευρώ ημερησίως.

-Αύξηση εσόδων από πωλήσεις της ηλεκτρονικής έκδοσης της εφημερίδας. Ειδικότερα. Θεωρούμε, ότι το κόμμα πρέπει να οργανώσει μαζί με τη Διοίκηση της εφημερίδας καμπάνια εγγραφής συνδρομητών στην ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας. Η καμπάνια θα πρέπει να στηριχθεί με πολιτική απόφαση από το Κόμμα, για να γίνει υπόθεση όλου του κόμματος και πρώτα και κύρια των στελεχών του, των μελών και φίλων του. Κάθε Οργάνωση βάσης και Νομαρχιακή Επιτροπή πρέπει να θέσει πολύ συγκεκριμένους στόχους.

Ελάχιστος στόχος, μέχρι τα τέλη του έτους, θα πρέπει να είναι η εγγραφή 10.000 συνδρομητών, με ετήσια συνδρομή 60,00 ευρώ. Η επίτευξη αυτού του στόχου θα επιφέρει καθαρά έσοδα 486.000 ευρώ.

Αποφασίζεται η συγκρότηση ικανής και αποφασισμένης ομάδας Διοίκησης και Διαχείρισης με επικεφαλής Γενικό Διευθυντή (Manager), με προσόντα και εμπειρία για την προσέλκυση εμπορικής διαφήμισης.