Τα δικαστήρια για την Ανακύκλωση, το μπλόκο στους Κινέζους και η σανίδα σωτηρίας για την LAMDA

Τα δικαστήρια για την Ανακύκλωση, το μπλόκο στους Κινέζους και η σανίδα σωτηρίας για την LAMDA

Στα δικαστήρια ο ΕΟΑΝ με την Ελληνική Εταιρεία Αξιοποίησης – Ανακύκλωσης

Τον Οκτώβριο, καλώς εχόντων των πραγμάτων, θα λύσουν τις διαφορές τους στο Συμβούλιο της Επικρατίας ο Ελληνικός Οργανισμός Ανακύκλωσης με την Ελληνική Εταιρεία Αξιοποίησης – Ανακύκλωσης. Οι διαμάχη των δύο φορών δεν είναι σημερινή. Τον Φεβρουάριο του 2022 η ΕΕΑΑ κατέθεσε ενώπιον του ΣτΕ κατά του Ε.Ο.Α.Ν», και με την οποία ζητάει την ακύρωση απόφασης για την κατηγοριοποίηση και το ύψος των χρηματικών εισφορών.

Η απόφαση αυτή του Ε.Ο.Α.Ν. επέβαλε μόνο στην ΕΕΑΑ αυξημένες τιμές εισφοράς για το 2022 και 2023 προς τους Υπόχρεους παραγωγούς του Συλλογικού Συστήματος Εναλλακτικής Διαχείρισης (ΣΣΕΔ) «Ανακύκλωση» της εταιρείας. Η απόφαση αυτή, σύμφωνα με την ΕΕΑΑ ανατρέπει την ισοτιμία μεταξύ των συστημάτων σε βάρος της. Αν εφαρμοζόταν η απόφαση θα οδηγούσε σε λογιστικοποίηση πρόσθετων εισφορών εκτιμώμενου ύψους 3,4 εκατ. ευρώ για το 2023, και 3,6 εκατ. ευρώ για το 2022.

Η διοίκηση της ΕΕΑΑ αποφάσισε να μην εφαρμόσει τις αυξημένες τιμές εισφοράς προς τους Υπόχρεους με βάση την απόφαση του Ε.Ο.Α.Ν. για το 2023 όπως είχε αποφασίσει και για το 2022 αλλά να διατηρήσει σταθερές τις τιμές εισφοράς αναμένοντας την δικαίωση της από το Συμβούλιο της Επικρατείας.

Οι Βρυξέλλες βγάζουν από την πρίζα τα Κινεζικά αυτοκίνητα

Η απόφαση των Βρυξελλών να επιβάλει πρόσθετους δασμούς στα Κινεζικά ηλεκτρικά οχήµατα, προκαλεί νέο εμπορικό πόλεμο μεταξύ της ΕΕ και του Κινεζικού Δράκου. Η Κοµισιόν αποφάσισε να επιβάλει, πρόσθετους δασµούς στα κινεζικά ηλεκτροκίνητα οχήµατα που θα φτάσουν έως και το 38,1%.

Υπό τον φόβο των δασμών η Volvo μετατοπίζει την κατασκευή ηλεκτρικών οχημάτων της από την Κίνα στο Βέλγιο. Εκτός από τη μεταφορά της παραγωγής των μοντέλων EX30 και EX90 στο Βέλγιο, η σουηδική αυτοκινητοβιομηχανία ενδέχεται επίσης να μεταφέρει και τη συναρμολόγηση ορισμένων μοντέλων που προορίζονται για τη Βρετανία, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές που δεν κατονομάζονται. Η Volvo, ανήκει κατά πλειοψηφία στην κινεζική Zhejiang Geely.

Τα Malls έσωσαν την τιμή της Lamda Development

Οι ιστορικά υψηλές επιδόσεις τόσο των εµπορικών κέντρων όσο και των µαρινών του οµίλου, σε συνδυασµό και µε το έργο του Ελληνικού εκτόξευσαν τα ενοποιηµένα λειτουργικά κέρδη της Lamda Development το πρώτο τρίµηνο στα 40,2 εκατ. ευρώ, από 8 εκατ. ευρώ.

Εισπράξεις 670 εκατ. ευρώ είχε λάβει έως τις 27 Μαΐου από τις πωλήσεις ακινήτων στο έργο του Ελληνικού η Lamda Development, τη στιγµή που έως και το τέλος του πρώτου τριµήνου, οι κεφαλαιουχικές δαπάνες που είχε πραγµατοποιήσει ανέρχονταν στο ποσό των 361 εκατ. ευρώ. Παράλληλα, η εισηγµένη έχει ρευστότητα 570 εκατ. ευρώ (από 490 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο περυσινό διάστηµα), ώστε να συνεχίσει τη χρηµατοδότηση των εργασιών στο ακίνητο, που βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη, χωρίς να χρειάζεται να καταφύγει στην αξιοποίηση του διαθέσιµου δανεισµού.