Ο Πληροφοριοδότης

«Γαλάζιες» γκρίνιες και για την ακρίβεια

«Γαλάζιες» γκρίνιες και για την ακρίβεια
Τα... άκουσε ο Τάκης Θεοδωρικάκος για την ακρίβεια, στο «μασάζ» που έκανε στους «γαλάζιους».

Μόλις ολοκληρώθηκε η ενημέρωση από τον υπουργό Ανάπτυξης το λόγο πήραν οι βουλευτές, με τον Γιώργο Βλάχο να συνεχίζει την κριτική στην κυβέρνηση αυτή τη φορά για την ακρίβεια. Όπως μαθαίνουμε, ο βουλευτής είπε στον υπουργό Ανάπτυξης πως «μας λέτε για ελέγχους σε 26 μεγάλες επιχειρήσεις, τι ακριβώς ελέγχετε;».

Ο ίδιος ζήτησε περισσότερους ελέγχους και υποστήριξε πως το πλαφόν στο περιθώριο κέρδους από μόνο του «δεν λέει κάτι» για να περιοριστεί η ακρίβεια, εκτιμώντας παράλληλα πως αυτό το μέτρο δεν δουλεύει. Όταν μάλιστα ο Τάκης Θεοδωρικάκο το κάλεσε στο γραφείο του για να συζητήσουν επί των προτάσεών του, ο ίδιος αρνήθηκε λέγοντας «πως δεν έρχομαι τα έχω πει στον πρωθυπουργό, ζήτα από το γραφείο του να σας πουν τις προτάσεις του.

Το ίδιο θέμα έθιξε και ο Γιάννης Οικονόμου, ενώ ο Χρήστος Μπουκώρος στάθηκε στην «ψαλίδα» μεταξύ της τιμής από «το χωράφι στο ράφι», λέγοντας πως δε δικαιολογείται η μεγάλη διαφορά, φέρνοντας και ως παράδειγμα την τιμή της φέτας.

Σε εκείνο το σημείο ακούστηκαν και άλλες προτάσεις βουλευτών επί εξειδικευμένων θεμάτων για την ακρίβεια και τις λαϊκές αγορές, με τον Τάκη Θεοδωρικάκο να εμφανίζεται δεκτικός να ακολουθήσει όσες εφαρμόζονται σύμφωνα με πληροφορίες.

Παρέμβαση με προτάσεις πραγματοποίησε ο Δημήτρης Μαρκόπουλος, ο οποίος κατά τις ίδιες πληροφορίες ζήτησε την επανασύσταση υπουργείου Εμπορίου, γιατί όπως είπε «έχουμε πόλεμο με την ακρίβεια».

Όπως μαθαίνουμε ο κ. Μαρκόπουλος, τόνισε πως δεν είναι σωστό σε καιρό τόσο μεγάλης πίεσης να έχουμε το θέμα των τιμών σε υπουργική υπερδομή με παράλληλα κι άλλα καθήκοντα, ενώ υπογράμμισε πως πέραν των προστίμων η κυβέρνηση θα πρέπει να δει πως θα λειτουργήσει ο ανταγωνισμός.

Σε αυτό το πλαίσιο, πρότεινε τη δημιουργία ενός μεγάλου καλαθιού 100 βασικών ειδών για τον πολίτη και κάθε μήνα να δημοσιοποιείται κατάταξη των φθηνότερων Σούπερ Μάρκετ, ώστε «να ξέρει ο καταναλωτής ποιος τον στηρίζει».

Παράλληλα ζήτησε να συσταθεί μικτή επιτροπή του υπουργείου Ανάπτυξης και του υπουργείου Τουρισμού, για να εξετάσουν πως επηρεάζονται οι τιμές των προϊόντων από τον υπερτουριμό, καθώς όπως είπε «πολλοί τουρίστες αντί να καταναλώνουν εντός των ξενοδοχείων στρέφονται στα σούπερ μάρκετ αυξάνοντας τη ζήτηση και συνεπώς και τις τιμές».

Στ.Σ.