Επιχειρήσεις

ΔΕΔΔΗΕ: Ψηφιοποίηση του δικτύου για καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών

ΔΕΔΔΗΕ: Ψηφιοποίηση του δικτύου για καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών
Ο ΔΕΔΔΗΕ προχωρά σε σημαντική αναβάθμιση των υπηρεσιών του προς τους πελάτες, με την ψηφιοποίηση του δικτύου μέσης τάσης.

Η κίνηση αυτή υπόσχεται ταχύτερη αποκατάσταση των βλαβών και βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών.

Με την ολοκλήρωση της ψηφιοποίησης του δικτύου μέσης τάσης, ο ΔΕΔΔΗΕ αποκτά καλύτερη εποπτεία του δικτύου διανομής ηλεκτρικής ενέργειας. Η ψηφιακή καταγραφή και παρακολούθηση του δικτύου μέσω του συστήματος GIS αντικαθιστά τους παραδοσιακούς χάρτες, προσφέροντας άμεση και λεπτομερή ενημέρωση για όλα τα στοιχεία του δικτύου.

Η νέα τεχνολογία επιτρέπει την ταχύτερη και πιο στοχευμένη εξυπηρέτηση των πελατών, ιδιαίτερα σε περιπτώσεις βλαβών, προγραμματισμένων διακοπών ή κρίσεων λόγω ακραίων καιρικών φαινομένων. Με την χρήση των Mobile Mappers εξοπλισμένων με τεχνολογία LiDAR και κάμερες 360ο, ο ΔΕΔΔΗΕ συλλέγει ακριβή δεδομένα για το δίκτυο, διευκολύνοντας την πρόληψη, τη συντήρηση και τον συντονισμό σε περιπτώσεις κρίσεων.

Η αναβάθμιση των υπηρεσιών και η βελτίωση της εξυπηρέτησης των πελατών παραμένει σταθερή προτεραιότητα για τον ΔΕΔΔΗΕ, που συνεχίζει να επενδύει σε τεχνολογίες αιχμής για την καλύτερη ικανοποίηση των αιτημάτων και την αναβάθμιση του επιπέδου εξυπηρέτησης.