Ελλάδα

«Γραμμή Νοιάζομαι», στο Δήμο Δέλτα για την εξυπηρέτηση του πολίτη

«Γραμμή Νοιάζομαι», στο Δήμο Δέλτα για την εξυπηρέτηση του πολίτη
Ξεκίνησε απο την Πέμπτη 6 Απριλίου, τη λειτουργία της, η «Γραμμή Νοιάζομαι για τον Δήμο Δέλτα», με στόχο τη συνεργασία με τους πολίτες για την επίλυση προβλημάτων της καθημερινότητας.

Όποιος πολίτης διαπιστώνει κάποιο θέμα που αφορά την καθαριότητα, το περιβάλλον, τον ηλεκτροφωτισμό, το οδικό δίκτυο, τα αδέσποτα ζώα κ.ά., θα μπορεί πλέον να καλεί στο τηλέφωνο 2310-795222 ή να επικοινωνεί στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. προκειμένου να ενημερώνονται οι αρμόδιες Υπηρεσίες του Δήμου και να επιλαμβάνονται.

Αφού καταγραφούν τα στοιχεία και το αίτημά του, θα διαβιβάζονται την ίδια στιγμή στην αρμόδια Υπηρεσία, η οποία θα ενεργεί για την επίλυση του προβλήματος.

«Είναι μια προσπάθεια που έχει ξεκινήσει εδώ και ένα χρόνο για να βελτιώσουμε την εξυπηρέτηση του πολίτη, με ορατά ήδη τα θετικά αποτελέσματα. Είναι παράλληλα ένα κάλεσμα στους δημότες να συνδράμουν στο έργο του Δήμου επισημαίνοντας τα προβλήματα που ενδεχομένως να διαφεύγουν των Υπηρεσιών ενός τόσο μεγάλου σε έκταση Δήμου όπως ο Δέλτα» , δήλωσε ο δήμαρχος Δέλτα Ευθύμιος Φωτόπουλος.

«Είναι ένα μεγάλο στοίχημα, αλλά τολμάμε γιατί έτσι αντιλαμβανόμαστε το ρόλο της τοπικής αυτοδιοίκησης μιας και ζούμε καθημερινά μαζί με τους συνδημότες μας, γνωρίζουμε τους αγώνες και τις αγωνίες τους, ακούμε και βλέπουμε το ενδιαφέρον τους για τον τόπο όπου ζουν. Εξάλλου, έχουμε πει από την πρώτη στιγμή το αυτονόητο, ότι δηλαδή μόνο μέσα από τη συνεργασία Δήμου – πολιτών μπορεί να βελτιώσουμε την καθημερινότητα», πρόσθεσε.