Ελλάδα

«Στην αρχή φαίνεται τρομερά δύσκολη»: Το test drive της Ferrari 488 Pista από το περιοδικό Drive, η ιδιαιτερότητα στο γκάζι

«Στην αρχή φαίνεται τρομερά δύσκολη»: Το test drive της Ferrari 488 Pista από το περιοδικό Drive, η ιδιαιτερότητα στο γκάζι
Τον Δεκέμβριο του 2019, το περιοδικό Drive τέσταρε την Ferrari 488 Pista και ανέλυε την οδηγική της συμπεριφορά. Πρόκειται για το αμάξι που οδηγούσε στο τροχαίο δυστύχημα το βράδυ της Πέμπτης στη Βούλα ο Τζώρτζης Μονογυιός.

«Στην αρχή φαίνεται φοβερά δύσκολη. Γενικά είναι φοβερά δύσκολη αν δεν είσαι πολύ προσεκτικός με το γκάζι. Έχει τρομερή δύναμη. Αν σεβαστείς βέβαια είναι τόσο σοφά φτιαγμένη που δεν θα σε πουλήσει» αναφέρει ο οδηγός του test drive, Μιχάλης Γεωργιάδης για τη Ferrari 488 Pista.

Πρόκειται για το μοντέλο που οδηγούσε ο Τζώρτζης Μονογυιός που έπεσε πάνω σε δέντρο στην παραλιακή, χάνοντας τη ζωή του. Ο επιχειρηματίας Τζώρτζης Μονογυιός, αδερφός της βουλευτού Κυκλάδων της Νέας Δημοκρατίας, είχε μόλις αγοράσει τη Ferrari 488 Pista και ίσως να μην ήταν εξοικειωμένος με τον χειρισμό της.

Όπως αναφέρει ο Μιχάλης Γεωργιάδης στο βίντεο του Drive από το 2019, η Ferrari 488 Pista είναι:«Ελαφρωμένη, εκκωφαντική, άγρια. Σου βγάζει ακριβώς αυτόν τον χαρακτήρα. Έχουν καταφέρει να αφαιρέσουν από την 488, 90 κιλά, τα 17 μόνο από τον κινητήρα, όχι μόνο για τη μείωση του συνολικού βάρους αλλά και για μικρότερη αδράνεια. 17% μικρότερη αδράνεια. Απίστευτη απόκριση. Πιάνει το 90% της ροπής με τρίτη σε 0,8'', τη στιγμή που ο ανταγωνισμός χρειάζεται 2,5''».

Στο πιο χαρακτηριστικό όμως απόσπασμα του τεστ, σημειώνει «Χρησιμοποιεί τα φρένα από την είσοδο ακόμη για να δημιουργήσει ένα φαινόμενο περιστροφής, ώστε τελικά να χρησιμοποιείς λιγότερο το τιμόνι. Αυτό το κάνει και πιο γρήγορο αλλά και πιο ρυθμίσιμο.

{https://www.youtube.com/watch?v=HhDP2Qnmx6A}

Στην αρχή φαίνεται φοβερά δύσκολη. Γενικά είναι φοβερά δύσκολη αν δεν είσαι πολύ προσεκτικός με το γκάζι. Έχει τρομερή δύναμη. Αν σεβαστείς βέβαια είναι τόσο σοφά φτιαγμένη που δεν θα σε πουλήσει».