Ελλάδα

Κινέζος φέσωσε με 3.500 ευρώ ιδιοκτήτη Airbnb - Έκανε κλήσεις από Ελλάδα σε Κίνα μέσω router

Κινέζος φέσωσε με 3.500 ευρώ ιδιοκτήτη Airbnb - Έκανε κλήσεις από Ελλάδα σε Κίνα μέσω router
Μία δυσάρεστη έκπληξη περίμενε ιδιοκτήτη Airbnb, καθώς ο Κινέζος στον οποίο νοίκιασε το διαμέρισμά του τον φέσωσε με 3.500 ευρώ!

Ένα τηλέφωνο και ένα router ήταν αρκετό για να φεσώσει με 3.500 ευρώ Έλληνα ιδιοκτήτη Airbnb, Κινέζος ο οποίος αφού συνέδεσε το τηλέφωνο στο router έκανε επί μία εβδομάδα τηλέφωνα στην Κίνα, και μετά έγινε καπνός!

Θύμα ο πρόεδρος του συλλόγου διαχειριστών ακινήτων, Ανδρέας Χίου που μίλησε στην ΕΡΤ, για την περιπέτεια που έζησε και τα όσα διαπίστωσε όταν ο Κινέζος είχε ήδη φύγει από το ακίνητο που νοίκιασε μέσω Airbnb. Όπως είπε «αντιληφθήκαμε το φέσι 1,5 μήνα μετά όταν ήρθε ο λογαριασμός του τηλεφώνου. Είχε συνδέσει σταθερή συσκευή πάνω στο ρούτερ και έκανε τηλεφωνήματα επί ώρες στην Κίνα. Ή αγόρασε ή είχε μαζί του μια συσκευή τηλεφώνου, την έβαλε στο μπριζάκι και άρχισε τα τηλέφωνα».

Ο Κινέζος ενοικιαστής ο οποίος είναι υπάλληλος κατασκευαστικής εταιρίας, δεν ανέφερε ποτέ στον ιδιοκτήτη ότι τηλεφωνικές κλήσεις ενώ ο αναλυτικός κατάλογος από τον πάροχο έδειξε ότι τα τηλέφωνα γίνονταν καθημερινά προς την Κίνα. «Βγαίνει μια εταιρεία που μιλάνε κινέζικα, δεν έχω βρει κάποιον να μιλάει αγγλικά», ανέφερε ο ίδιος.

«Το ποσό κληθήκαμε να το πληρώσουμε εμείς γιατί το αντιληφθήκαμε αφού έφυγε ο πελάτης», είπε ακόμα ο ιδιοκτήτης του airbnb ο οποίος στην ερώτηση αν θα κινηθεί νομικά για να διεκδικήσει τα χρήματά του από τον οφειλέτη απάντησε «για να πάρεις πίσω τα χρήματα πρέπει να βάλεις και δικηγόρο στην Κίνα και θα μπλέξεις χειρότερα».

Ο κ. Χίου είπε, επίσης, ότι δοκίμασε να διεκδικήσει τα χρήματα και μέσω της AirBnb στην οποία έστειλε τα στοιχεία της υπόθεσης «αλλά προς το παρόν δεν έχει υπάρξει κάποια απάντηση».

Σύμφωνα με τον ίδιο τα ακίνητα μέσω Airbnb «είναι ασφαλισμένα μέχρι του ποσού του 1 εκατ. ευρώ. Επειδή τα τηλεφωνήματα είναι μάλλον υπηρεσία και δεν είναι προϊόν, δεν περνάει στην εγγύηση».

Το καλό της υπόθεσης είναι ότι τελικά έγινε διακανονισμός με τον πάροχο με το ποσό να πέφτει κάτω από το μισό.