Παιδεία

Drone σε ρόλο σχολικού φύλακα σε σχολείο της Αττικής λειτουργεί σαν...Big Brother

Drone σε ρόλο σχολικού φύλακα σε σχολείο της Αττικής λειτουργεί σαν...Big Brother Φωτογραφία: Image by Thomas Ehrhardt from Pixabay
Η φύλαξη του σχολείου έχει ανατεθεί σε drone και οι εκπαιδευτικοί καταγγέλλουν όσα διαδραματίζονται.

Ένα πρωτοφανές περιστατικό καταγγέλλει η Β ΕΛΜΕ Δυτικής Αττικής καθώς η φύλαξη του σχολικού συγκροτήματος που συστεγάζονται το 6ο ΓΕΛ Αιγάλεω, ΕΝΕΓΥΛ και ΕΕΕΕΚ έχει ανατεθεί σε...drone που πετάει ολημερίς πάνω από το σχολείο και με ειδικό σύστημα φωνής που διαθέτει διώχνει κάθε ανεπιθύμητη παρουσία.

Όπως τονίζεται στην ανακοίνωση των εκπαιδευτικών ο οικείος Δήμος που οφείλει να μεριμνά για την ασφάλεια και τη φύλαξη του σχολείου επέλεξε τη λύση του drone που λειτουργεί με όρους Big Brother και παρακολουθεί άπαντες είτε μαθητές είτε εκπαιδευτικούς. 

Συγκεκριμένα η ΕΛΜΕ καταγγέλλει: «Από τις 5/9 το drone όχι μόνο περιεργαζόταν τον χώρο, αλλά απόκτησε και φωνή που ειδοποιούσε παιδιά που κυκλοφορούσαν στο σχολείο, απόφοιτους που ήρθαν για παραλαβή εγγράφων, παιδιά συναδέλφων που παρακολουθούσαν ένα σεμινάριο στο αμφιθέατρο του σχολείου και ένα παιδί που έφερε τον σκύλο του για να παίξει, ότι ο χώρος φυλάσσεται, η παραμονή στον χώρο είναι παράνομη και θα κληθούν οι αρχές αν δεν απομακρυνθούν από εκεί!

Επειδή η εκπαιδευτική κοινότητα έχει ζητήσει πράγματι από τον δήμο να αναλάβει την ευθύνη της φύλαξης του χώρου όταν τα σχολεία δε λειτουργούν και μάλιστα να χρησιμοποιήσει τον χώρο για να εκμεταλλευτεί τον ελαιώνα, τις φιστικιές και όλο τον πλούτο του, ώστε τα παιδιά να έχουν και το απόγευμα ένα χώρο ανάσας, ελεγχόμενο από ανθρώπους φιλικά προσκείμενους προς τη νεολαία, με στόχο να διαπαιδαγωγεί ότι ο δημόσιος αυτός χώρος είναι δημιουργικός και γι’ αυτό σεβαστός και να απομακρύνει στοιχεία που στοχεύουν στον αποπροσανατολισμό και στην αποχαύνωση της νεολαίας, ρωτάμε και καταγγέλλουμε:

Ποιος έχει αναλάβει το κακόγουστο αυτό σχέδιο να διώχνει μαθητές όταν το σχολείο λειτουργεί και καθηγητές 3 σχολείων έχουν την ευθύνη για τη διαχείριση του χώρου; Ποιος και με ποια δικαιοδοσία αναλαμβάνει να παίξει τον ρόλο του πορτιέρη σε έναν δημόσιο χώρο και να αποφασίζει για τη νομιμότητα της παρουσίας ανθρώπων σε αυτόν;

Επειδή είναι πολύ δύσκολο να αντιληφθούμε ποιος νους σχεδίασε αυτό το πλαίσιο φύλαξης, καταγγέλλουμε τη δημοτική αρχή και απαιτούμε να συζητηθεί το θέμα στο Δημοτικό Συμβούλιο, με αίτημα την άμεση απομάκρυνσή του από τον χώρο των σχολείων.

Ταυτόχρονα απαιτούμε από τη δημοτική αρχή αντί να ενισχύει τους μηχανισμούς καταστολής και παρακολούθησης, να διαθέσει γενναία κονδύλια για την υλικοτεχνική υποδομή των σχολείων και να ικανοποιήσει το πάγιο αίτημά μας για πρόσληψη σχολικών φυλάκων και επαρκούς φωτισμού σε αυτά.

Δεν θέλουμε οι μαθητές μας να ζουν σε σχολεία-φυλακές και να προαυλίζονται υπό παρακολούθηση!».