ΚΕΠ

Ανάκληση ψηφιακού πιστοποιητικού υπογραφής

Ανάκληση ψηφιακού πιστοποιητικού υπογραφής
Ανάκληση ψηφιακού πιστοποιητικού υπογραφής Για την αίτηση ανάκλησης του ψηφιακού πιστοποιητικού υπογραφής και κρυπτογράφησης οι ενδιαφερόμενοι χρειάζεται να ακολουθήσουν την εξής πορεία:
Δικαιολογητικά:
 
1. Αίτηση ανάκλησης ψηφιακού πιστοποιητικού υπογραφής και κρυπτογράφησης, επισυνάπτεται και είναι απαραίτητο έγγραφο
2. Δελτίο Αστυνομικής Ταυτότητας (Επικυρωμένο φωτοαντίγραφο της αστυνομικής ταυτότητας. Σε περίπτωση απώλειας ή κλοπής της έξυπνης κάρτας και εφόσον έχει απωλεσθεί ή κλαπεί και το δελτίο ταυτότητας, κατάθεση από τον Τελικό Χρήστη στο ΚΕΠ υπεύθυνης δήλωσης με την οποία θα δηλώνεται η απώλεια ή η κλοπή του δελτίου ταυτότητας/ Προαπαιτούμενη υπηρεσία: Έκδοση δελτίου αστυνομικής ταυτότητας) 
 
Διαδικασία:
 
Ο Πολίτης προσέρχεται στο ΚΕΠ της επιλογής του για να αιτηθεί την ανάκληση ψηφιακού πιστοποιητικού υπογραφής και κρυπτογράφησης, προσκομίζοντας τα απαραίτητα δικαιολογητικά.
 
Βήµα 1 : Ο υπάλληλος ΚΕΠ παραλαμβάνει και ελέγχει τα δικαιολογητικά που προσκόμισε ο πολίτης. Εάν κατά τον έλεγχο διαπιστωθεί πως απουσιάζει ή είναι ελλιπές κάποιο δικαιολογητικό, ο υπάλληλος ΚΕΠ ενημερώνει τον πολίτη και δεν προβαίνει στην υποβολή της αίτησης.
 
Βήμα 2 : Ο υπάλληλος ΚΕΠ συμπληρώνει την ηλεκτρονική αίτηση και δημιουργεί νέο φάκελο στο Πληροφοριακό Σύστημα των ΚΕΠ. Αν ο πολίτης επιθυμεί, έχει την δυνατότητα, δηλώνοντας τον αριθμό του κινητού τηλεφώνου του, να ενημερωθεί με SMS όταν γίνει η παραλαβή του εγγράφου. Τέλος, ο υπάλληλος ΚΕΠ παραδίδει στον πολίτη την βεβαίωση υποβολής αιτήματος στην οποία αναγράφεται ο αριθμός φακέλου του αιτήματος.
 
 
Βήµα 3 : O υπάλληλος ΚΕΠ αποστέλλει στον αρμόδιο Φορέα τον φάκελο της υπόθεσης (ο οποίος περιέχει την αίτηση και τα δικαιολογητικά) με έναν από τους αποδεκτούς τρόπους (fax, courier, ταχυδρομείο).
 
Βήµα 4 : Ο υπάλληλος ΚΕΠ παραλαμβάνει το τελικό έγγραφο από τον αρμόδιο Φορέα και ειδοποιεί τον πολίτη (μέσω sms ή τηλεφώνου) να προσέλθει για να το παραλάβει.
 
Συνημμένα αρχεία: