Δικαιολογητικά:
1. Αίτηση ανάκλησης ψηφιακού πιστοποιητικού υπογραφής και κρυπτογράφησης, επισυνάπτεται και είναι απαραίτητο έγγραφο
2. Δελτίο Αστυνομικής Ταυτότητας (Επικυρωμένο φωτοαντίγραφο της αστυνομικής ταυτότητας. Σε περίπτωση απώλειας ή κλοπής της έξυπνης κάρτας και εφόσον έχει απωλεσθεί ή κλαπεί και το δελτίο ταυτότητας, κατάθεση από τον Τελικό Χρήστη στο ΚΕΠ υπεύθυνης δήλωσης με την οποία θα δηλώνεται η απώλεια ή η κλοπή του δελτίου ταυτότητας/ Προαπαιτούμενη υπηρεσία: Έκδοση δελτίου αστυνομικής ταυτότητας)
Διαδικασία:
Ο Πολίτης προσέρχεται στο ΚΕΠ της επιλογής του για να αιτηθεί την ανάκληση ψηφιακού πιστοποιητικού υπογραφής και κρυπτογράφησης, προσκομίζοντας τα απαραίτητα δικαιολογητικά.
Βήµα 1 : Ο υπάλληλος ΚΕΠ παραλαμβάνει και ελέγχει τα δικαιολογητικά που προσκόμισε ο πολίτης. Εάν κατά τον έλεγχο διαπιστωθεί πως απουσιάζει ή είναι ελλιπές κάποιο δικαιολογητικό, ο υπάλληλος ΚΕΠ ενημερώνει τον πολίτη και δεν προβαίνει στην υποβολή της αίτησης.
Βήμα 2 : Ο υπάλληλος ΚΕΠ συμπληρώνει την ηλεκτρονική αίτηση και δημιουργεί νέο φάκελο στο Πληροφοριακό Σύστημα των ΚΕΠ. Αν ο πολίτης επιθυμεί, έχει την δυνατότητα, δηλώνοντας τον αριθμό του κινητού τηλεφώνου του, να ενημερωθεί με SMS όταν γίνει η παραλαβή του εγγράφου. Τέλος, ο υπάλληλος ΚΕΠ παραδίδει στον πολίτη την βεβαίωση υποβολής αιτήματος στην οποία αναγράφεται ο αριθμός φακέλου του αιτήματος.
Βήµα 3 : O υπάλληλος ΚΕΠ αποστέλλει στον αρμόδιο Φορέα τον φάκελο της υπόθεσης (ο οποίος περιέχει την αίτηση και τα δικαιολογητικά) με έναν από τους αποδεκτούς τρόπους (fax, courier, ταχυδρομείο).
Βήµα 4 : Ο υπάλληλος ΚΕΠ παραλαμβάνει το τελικό έγγραφο από τον αρμόδιο Φορέα και ειδοποιεί τον πολίτη (μέσω sms ή τηλεφώνου) να προσέλθει για να το παραλάβει.