ΚΕΠ

Ανάκτηση ψηφιακού πιστοποιητικού υπογραφής

Ανάκτηση ψηφιακού πιστοποιητικού υπογραφής
Ανάκτηση ψηφιακού πιστοποιητικού υπογραφής Για την ανάκτηση του ψηφιακού πιστοποιητικού υπογραφής και κρυπτογράφησης, οι ενδιαφερόμενοι χρειάζεται να ακολουθήσουν την εξής πορεία;
Δικαιολογητικά:
 
1. Δελτίο Αστυνομικής Ταυτότητας (Και επίδειξη του δελτίου αστυνομικής ταυτότητας/ Προαπαιτούμενη υπηρεσία: Έκδοση δελτίου αστυνομικής ταυτότητας)
2. Αίτηση ανάκτησης ψηφιακού πιστοποιητικού υπογραφής και κρυπτογράφησης, επισυνάπτεται και είναι απαραίτητο έγγραφο
3. Έντυπο ανάκτησης ψηφιακού πιστοποιητικού κρυπτογράφησης, επικυρωμένο φωτοαντίγραφο έντυπο ανάκτησης ψηφιακού πιστοποιητικού κρυπτογράφησης από τον προϊστάμενο της υπηρεσίας, βλέπε σχετική ανάρτηση στο site "Ανάκτηση ψηφιακού πιστοποιητικού υπογραφής
 
Διαδικασία
 
Ο Πολίτης προσέρχεται στο ΚΕΠ της επιλογής του για να αιτηθεί την ανάκτηση ψηφιακού πιστοποιητικού υπογραφής και κρυπτογράφησης, προσκομίζοντας τα απαραίτητα δικαιολογητικά.
 
Βήµα 1 : Ο υπάλληλος ΚΕΠ παραλαμβάνει και ελέγχει τα δικαιολογητικά που προσκόμισε ο πολίτης. Εάν κατά τον έλεγχο διαπιστωθεί πως απουσιάζει ή είναι ελλιπές κάποιο δικαιολογητικό, ο υπάλληλος ΚΕΠ ενημερώνει τον πολίτη και δεν προβαίνει στην υποβολή της αίτησης.
 
Βήμα 2 : Ο υπάλληλος ΚΕΠ συμπληρώνει την ηλεκτρονική αίτηση και δημιουργεί νέο φάκελο στο Πληροφοριακό Σύστημα των ΚΕΠ. Αν ο πολίτης επιθυμεί, έχει την δυνατότητα, δηλώνοντας τον αριθμό του κινητού τηλεφώνου του, να ενημερωθεί με SMS όταν γίνει η παραλαβή του εγγράφου. Τέλος, ο υπάλληλος ΚΕΠ παραδίδει στον πολίτη την βεβαίωση υποβολής αιτήματος στην οποία αναγράφεται ο αριθμός φακέλου του αιτήματος.
 
Βήµα 3 : O υπάλληλος ΚΕΠ αποστέλλει στον αρμόδιο Φορέα τον φάκελο της υπόθεσης (ο οποίος περιέχει την αίτηση και τα δικαιολογητικά) με έναν από τους αποδεκτούς τρόπους (fax, courier, ταχυδρομείο).
 
Βήµα 4 : Ο υπάλληλος ΚΕΠ παραλαμβάνει το τελικό έγγραφο από τον αρμόδιο Φορέα και ειδοποιεί τον πολίτη (μέσω sms ή τηλεφώνου) να προσέλθει για να το παραλάβει.
 
Συνημμένα αρχεία: