Επιχειρήσεις

ΟΠΑΠ: Στα 549,7 εκατ. ευρώ τα καθαρά έσοδα προ εισφορών στο πρώτο τρίμηνο 2024

ΟΠΑΠ: Στα 549,7 εκατ. ευρώ τα καθαρά έσοδα προ εισφορών στο πρώτο τρίμηνο 2024
Αύξηση εσόδων και μικτής κερδοφορίας σημείωσε ο ΟΠΑΠ στο πρώτο τρίμηνο του 2024, σύμφωνα με τα Διεθνή Πρότυπα Χρηματοοικονομικής Αναφοράς (ΔΠΧΑ).

Ειδικότερα, τα καθαρά έσοδα προ εισφορών (GGR) αυξήθηκαν κατά 4,2% σε ετήσια βάση, φτάνοντας τα 549,7 εκατ. ευρώ, από 527,4 εκατ. ευρώ την ίδια περίοδο του 2023. Η αύξηση αυτή οφείλεται κυρίως στην ισχυρή συνεισφορά του online καναλιού, το οποίο σημείωσε έσοδα 147,1 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 15,4% σε ετήσια βάση.

Το μικτό κέρδος από παιχνίδια ανήλθε σε 226,6 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 3,9% σε σχέση με τα 218,1 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2023.Το EBITDA διαμορφώθηκε σε 190,3 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας μείωση 3,1% σε ετήσια βάση ή 2,5% σε συγκρίσιμη βάση, κυρίως λόγω αυξημένων λειτουργικών εξόδων, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων μάρκετινγκ για νέα λανσαρίσματα και βελτιώσεις προϊόντων.

Τα καθαρά κέρδη μειώθηκαν κατά 3,9% σε ετήσια βάση, φτάνοντας τα 113,3 εκατ. ευρώ, από 118,0 εκατ. ευρώ την ίδια περίοδο του 2023. Σε συγκρίσιμη βάση, τα καθαρά κέρδη ήταν 115,5 εκατ. ευρώ, έναντι 118,3 εκατ. ευρώ, μειωμένα κατά 2,4%.

Ο Jan Karas, Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΠΑΠ, δήλωσε για τα οικονομικά αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου του 2024: «Ο ΟΠΑΠ σημείωσε δυναμικές επιδόσεις και οργανική ανάπτυξη κατά το πρώτο τρίμηνο του 2024, με οδηγό την εστίασή μας στη βελτίωση των προτάσεών μας προς τους πελάτες και στην προώθηση καινοτομιών. Στο πλαίσιο αυτό, το online κανάλι κατέγραψε ισχυρή δραστηριότητα, ενώ το retail κανάλι ενίσχυσε περαιτέρω τη θέση του. Σε επιπρόσθετο GGR οδήγησε η επιτυχημένη ανανέωση του χαρτοφυλακίου παιχνιδιών που διεξάγονται μέσω κληρώσεων, η οποία ξεκίνησε στα τέλη του 2023, με την επανατοποθέτηση του ΛΟΤΤΟ και του ΤΖΟΚΕΡ, και ολοκληρώθηκε τον Μάρτιο του 2024, με τη διάθεση του Eurojackpot. Επίσης, το OPAP Store App, ο βασικός πυλώνας για την ψηφιοποίηση των retail δραστηριοτήτων μας, διατήρησε την ισχυρή δυναμική του. Επιπλέον, η online πρότασή μας προς τους πελάτες βελτιώθηκε περαιτέρω, μέσω ενός καινοτόμου προγράμματος loyalty και μιας ευρείας γκάμας δωρεάν παιχνιδιών. Κοιτώντας μπροστά, εστιάζουμε στην περαιτέρω αναβάθμιση των προϊόντων μας σε κάθε κατηγορία και στην επίτευξη προόδου σε όλους τους πυλώνες της επιχειρηματικής στρατηγικής Fast Forward του ΟΠΑΠ. Συνολικά, είμαστε κατάλληλα τοποθετημένοι για άλλη μια επιτυχημένη χρονιά, με την προσοχή μας να στρέφεται πλέον στα επικείμενα μεγάλα διεθνή αθλητικά γεγονότα. Τέλος, παραμένουμε προσηλωμένοι στην προσφορά υψηλών αποδόσεων για τους μετόχους μας, στη δημιουργία αξίας για τους εταίρους μας και στην κοινωνική συνεισφορά».