Ελλάδα

TikTok: Eυκαιρία σε διαφημιζόμενους να αγοράζουν διαφημιστικό χώρο με ένα...κλικ

pixabay pixabay
Έτοιμο να επεκταθεί δυναμικά στο e-commerce είναι το TikTok πηγαίνοντας κόντρα στο Facebook στην αμερικανική αγορά. Σύμφωνα με νεότερες πληροφορίες θα δίνει την ευκαιρία στους διαφημιζόμενους να αγοράζουν διαφημιστικό χώρο μόνοι τους, χωρίς προηγούμενη επικοινωνία με το τμήμα πωλήσεων. 

Σύμφωνα με τους Financial Times, η εφαρμογή κοινωνικής δικτύωσης σχεδιάζει υπηρεσία αγορών «livestream», ένας ιδιαίτερα δημοφιλής τρόπος αγορών στην Κίνα, όπου οι χρήστες θα μπορούν να αγοράζουν με λίγα κλικ προϊόντα που παρουσιάζονται από influencers, οι οποίοι θα προτείνουν προϊόντα και θα αμείβονται με ποσοστό επί των πωλήσεων.

Η εφαρμογή της κινεζικής εταιρείας ByteDance θα λανσάρει ένα self-service διαφημιστικό εργαλείο, επιτρέποντας στις εταιρείες να αγοράζουν διαφημιστικό χώρο μόνες τους, χωρίς προηγούμενη επικοινωνία με το τμήμα πωλήσεων. Επίσης, σχεδιάζει να βελτιώσει τα εργαλεία στόχευσης διαφημίσεων, αξιοποιώντας, μεταξύ άλλων, το user tracking.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες της εφημερίδας, το TikTok σχεδιάζει περαιτέρω ανάπτυξη της διαφημιστικής πλατφόρμας του, η οποία θα επιτρέπει στους διαφημιζόμενους να αγοράζουν διαφημιστικό χώρο μόνοι τους, χωρίς προηγούμενη επικοινωνία με το τμήμα πωλήσεων.