Πολλοί καταναλωτές, όπως αναφέρεται στην ηλεκτρονική σελίδα του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας, υπέβαλαν καταγγελίες το έτος 2015 στο εν λόγω Δίκτυο (ECC-Net), διότι το τίμημα που κατέβαλαν ή θα έπρεπε να καταβάλουν για την ηλεκτρονική κράτηση πτήσης, ξενοδοχείου ή αυτοκινήτου ήταν υψηλότερο από την αρχικά αναγραφόμενη τιμή.
Τα αποτελέσματα της έρευνας θα αξιοποιηθούν για την αύξηση της ευαισθητοποίησης των καταναλωτών όσον αφορά στα δικαιώματά τους όταν πραγματοποιούν κρατήσεις διακοπών μέσω της ευρωπαϊκής ψηφιακής ενιαίας αγοράς.
Οι ενδιαφερόμενοι θα βρουν το ερωτηματολόγιο στην ηλεκτρονική σελίδα του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας στο σύνδεσμο : https://www.eccgreece.gr/el/online-travel-shopping-survey/.