Οι φορείς, που ζητούν συνάντηση για το θέμα με τον πρωθυπουργό, επισημαίνουν ακόμη ότι «κρίνεται ως απολύτως απαραίτητο να ληφθεί κάθε μέριμνα, ώστε να διασφαλιστεί πως τα άρθρα της σύμβασης παραχώρησης για τα εργασιακά και τις υπεργολαβίες δεν θα είναι -γιατί δεν πρέπει να είναι- διαφορετικά για την ΟΛΘ ΑΕ, από όσα συμφωνήθηκαν για το λιμάνι του Πειραιά».
Σε ό,τι αφορά τη δέσμευση για τις επενδύσεις, οι οκτώ σημειώνουν ότι αυτή θα πρέπει να συνοδεύεται και από ένα ρεαλιστικό χρονοδιάγραμμα, που θα λαμβάνει υπόψη τη βραχυπρόθεσμη και μεσοπρόθεσμη συγκυρία. Σχετικά με την προσέλκυση φορτίων, επισημαίνουν ότι ιδιαίτερα το ύψος των διακινούμενων εμπορευματοκιβωτίων μπορεί και πρέπει να αποτελέσει τη μεταβλητή εκείνη, που θα παρακολουθείται κατά προτεραιότητα από το ελληνικό Δημόσιο σε ό,τι αφορά την εκτέλεση των όρων της σύμβασης.
Την επιστολή υπογράφουν οι πρόεδροι των επιμελητηρίων Εμποροβιομηχανικό, Επαγγελματικό και Βιοτεχνικό Θεσσαλονίκης (ΕΒΕΘ, ΕΕΘ και ΒΕΘ), Δημήτρης Μπακατσέλος, Μιχάλης Ζορπίδης και Παναγιώτης Παπαδόπουλος, αντίστοιχα, των συνδέσμων Βιομηχανιών Βορείου Ελλάδος (ΣΒΒΕ) Αθανάσιος Σαββάκης και Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος (ΣΕΒΕ) Κυριάκος Λουφάκης, του Εμπορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης (ΕΣΘ) Παντελής Φιλιππίδης, του Συλλόγου Ναυτικών Πρακτόρων Θεσσαλονίκης Βασίλειος Καμπάκης και του Συλλόγου Εκτελωνιστών Θεσσαλονίκης Γεώργιος Κοσμίδης.
Εκτός από τον πρωθυπουργό η επιστολή εστάλη ακόμη στους αρμόδιους υπουργούς Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού Γιώργο Σταθάκη, Οικονομικών Ευκλείδη Τσακαλώτο, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Χρήστο Σπίρτζη και Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Θεόδωρο Δρίτσα, καθώς και προς την υφυπουργό Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης (Μακεδονίας- Θράκης) Μαρία Κόλλια-Τσαρουχά.